boa terrarium

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

42
0
junior09:

jasså! kanske ska snacka med han när jag ändå ska dit sen :) 

och får se om jag beställer en hit upp nån gång och det inte blir från krister

278
122
Snakedude69:

Boas are great snakes.... very cool i think i totally differnt think then small snakes they move slower just cool in genral.

42
0
junior09:

det är nice :)

55
1
JLundgren:

Att köpa från Krister kan jag definitvt rekommendera iallafall, jag köpte själv mina sköldpaddor av honom :) Fördelen är ju att man får titta på djuren med sina egna ögon och välja den som ser piggast och snyggast ut helt enkelt.

42
0
junior09:

jo det är ju bra! han ville sälja en sorts lampropeltis till mig men vart inte men har fortfarande tänkt mycket på den...fina djur dom har där!!

55
1
JLundgren:

Ja, sjukt fina! Jag blev riktigt sugen på att köpa en av rosenboaungarna som de har när jag var där i söndags, men tjejen skulle bli helt galen på mig då ;)

42
0
junior09:

har dom rosenboa ungar där? :o en kompis har varit sugen på en ! finns det kvar?

55
1
JLundgren:

Jepp, de föddes för bara någon vecka sen. Jäkligt fina! Mycket finare än på bild. Fast de var inte till salu just precis nu då de inte ätit ännu :) Men om några veckor så skulle han kunna sälja dem.

305
147
HenkePetersson:

synd att det är så långt till holmsunds tropikhus från där jag bor, annars hade man ju åkt och kollat.

42
0
junior09:

ja det kan va kul att va där och titta! :) det var större än jag trodde

Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild