Kategori i bildgalleriet

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

1685
794
fluffis:

Nu känns det som om ni är lite väl koncentrerade mot ödlor eller andra djur utanför mitt område, med regnskog, öken och skog. För mig som har ormar som tex är från USA där de lever i allehanda miljöer: på gräs, i skogen och på klippor osv... jag har faktiskt inte gjort mina terrarier i naturlig miljö utan har helt vanlig alspån som bottensubstrat och det passar inte in i kategorierna som ni nämt. Det är många som har sina majsormar på detta sätt.

Jag hade också föredraget terrarier och inredning eller något i den stilen men det kan ju bero på att jag inte är så intresserad av olika miljöer egentligen utan är mer på en allmän nivå :)

366
157
Linus:

Jag tror faktiskt också att den enkla kategorin "Terrarium och inredning" skulle vara det bästa. När du väl klickat in så ser du ju vad det är för slags klimat i terrariet? Och som påpekats också, det finns för många olika habitatsformer för att bryta ner det på ett rättvist sätt.
Om man letar efter bilder på just regnskogsterrarium så är det ju bara att fokusera på dem när man bläddrar i kategorin? Jag tror det annars kommer vara en mängd bilder som hamnar fel.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild