Bilder på jyckar och krakar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8

104
29
Amandarinen:

Nu har jag inte hängt med från första början i den här tråden men skulle det kanske inte vara lättare att göra så att man måste skriva i arten för att det ska kunna gå att lägga till bilder? Och tillexempel hundar,katter och annat icke terrarierelaterat (taggas med det latinska namnet för till exempel hund och hamnar då i icke en terrarierelaterade-djurmapp eller liknande?)
- Det kan ju bli väldigt mycket jobb med det, men jag tänkte mer för sakens skull så vi slipper få in 15 bilder på en och samma hund när det faktiskt är ett forum främst för reptiler. :)

Jag har inga som helst problem med någon hundbild då och då men kan tycka att det kan räcka med en eller kanske två bilder isåfall och jag är ju inne på sidan för att se olika reptiler och inte för att se pälsdjur, då kan jag lika gärna hänga på något annat forum om jag vill se dom. 

Du gör ett toppenjobb Anders och jag älskar den här sidan, dels för att man kan knyta kontaker, se på olika arter och sen också kunna diskutera på en jämn nivå och byta kunskaper med varandra. :)

Tack! :)

181
110
Stina:

ska det vara så jävla svårt att låta bli att gnälla om att 1 person 1 gång lagt upp x antal bilder på sin hund?

När ska gnällspikar KLARA AV ATT FÖRSTÅ ANDERS/ADMINS ord att andra bilder än terrariedjur ÄR TILLÅTNA?

Detta rent ut sagt jävla  gnäll ger fler o fler anledning att lämna sidan/tröttna!

Hur svårt kan det vara för gnällspikar att klara av att INTE TITTA på bilder de inte vill se?

Nä följ exvis Panthers förslag ovan!

Skärpning!

104
29
Amandarinen:

Som sagt Stina, jag hoppas inget var riktat åt mig för jag var rätt uppriktig om att jag inte har problem med det, men att man kanske skulle kunna få det på ett annorlunda sätt. Jag tycker jättemycket om sidag och att en del gnäller kommer man aldrig komma ifrån, man kan aldrig få så att alla är nöjda och som du säger, man behöver ju som sagt inte titta på de bilderna som inte är terrarierelaterat ;)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Amandarinen, jag tror inte man ska tvinga någon att specificera art (Eftersom det finns de fall då arten inte finns i registret. En hel del leddjur framförallt).

Men man skulle ju kunna göra lite som panterophis var inne på. Att om man taggar bilden som hund eller katt, så räknas dessa bort automatiskt för de som inte vill se dessa.

Kritik är viktigt, men det gäller att den är konstruktiv så att vi kan göra något åt problemet istället för att bli arga på varandra.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Eftersom jag är ateist så hänger jag inte på forum med religösa artiklar, bilder, filmer, uttalanden osv

Därför har jag terrariedjur.se som är opolitisk & fri från religon, trodde jag ;) tog faktiskt något illa upp när jag kikade på senast upplagda bilder imorse, ett flertal bilder i följd med religösa motiv.. Varför läggs dom upp på ett reptilforum? Nej skärpning tycker jag! Trodde jag skulle slippa sånt skit på denna sida iaf.

Finns fullt med religösa forum eller forum för egna teckningar om man nu vill visa upp det.. men jag vill inte se och måste kunna välja att vara fri från sånt på terrariedjur.se.

Rätt eller fel??

593
551
Redfoot:

Oavsett art så är all fanatism av ondo.
Sedan kan jag hålla med dig i sak att dessa bilder inte hör hemma på ett reptilforum, men hur de ska fitreras bort vet jag inte. Jag tror inte att det går utan att någon ständigt och jämt sitter och kollar bilder som blir upplagda. 

53
0
mcfozzy:

Jonas din lilla fjant, han syftade på några målningar jag hade gjort, om du inte vill kolla på målningar gå inte in på min profil, klicka på bildgalleri, mina målningar....Du är ju helt bakom flötet.

346
310
panterophis:

mcfozzy du har fyllt en hel sida med dessa religiösa motiv, så det är svårt att undvika dem tills det har laddats upp så mycket bilder att dem har flyttats bakåt några sidor

53
0
mcfozzy:

Har ca. 4 religösa bilder

429
254
JACLAR123:

Hej!

Jag försöker inte påhoppa nån. :)

Hoppas att ingen blir ledsen.

Men på dina bilder mcfozzy... så har du 

10 bilder på reptiler

19 bilder utan att reptiler är på bild

Där statestiken är rätt så dålig!

Man kan ju självklart lägga ut bilder, men inte så många.

Jag tycker inte främst att man ska ha fler oleraterade bilder en bilder på reptiler. :)

Ta det inte som påhopp och ta det som ett tips :) Jag är bara 3 år yngre en dig ;)

Jag säger bara det till alla men tog bara ett exempel, för att du la upp fler styken bilder igår.

Jag tycker att... Man kan bara lägga ut bilder som man kan skriva in "tagg". Tex: Gnagare,katt,hund,häst,jobb,annan hobby,konst m.m. :)  

Mvh JACLAR123    

OBS! Om nån känner kränkt och påhoppad så raderar jag min åsikt :)  

Gott nytt år mcfozzy och de andra på sidan! :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 8
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild