Bilder på jyckar och krakar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8

264
125
Bildpunkt:

Jag tycker att man borde få lägga upp bilder på sina andra intressen om man vill det, men kanske med måtta.

Om någon lägger upp en bild på sin hund är det väl bra, om någon lägger upp 15 bilder på samma hund kanske det är lite mycket.

Men jag tycker inte att det är något problem alls faktiskt. Jag kollar senaste bilderna ganska ofta och är det något jag är ointresserad av struntar jag bara i att kolla på bilden och går vidare till nästa. Svårare än så behöver det inte vara :)

Men jag tycker ändå det kan vara en bra idé med filter då jag ibland kanske bara vill kolla på spindlar och utan att behöva gå in på art kunna kolla igenom vad som lagts upp. Så inte för att filtrera bort det jag inte vill se utan för att filtrera fram det jag är intresserad av :)

429
254
JACLAR123:

Jag menar inte att det var din bild L8sson :) Jag har själv en bild på hundar och annat också! Men i allmänt..  Jag vill inte peka ut nån.. Men av 20 senaste bilderna igår så var 12 av 20 bilder utan terrariedjur på! 

Medlem i GHF
646
417
Jimmy:

Just nu ligger det 15 bilder i rad på samma jycke.... Intressant.

429
254
JACLAR123:

Jag, tycker också va lite ointressant! Med samma hund i olicka bilder ? :/  

Främst på en bild, där det står "Jag kan lägga ut hur många bilder som helst"  I mitt fall tycker jag att hon gjorde det :/ Men absolut kan man ta med en bild, men inte 15 st tycker jag!

Jag försöker inte tryka ner nån. Om nån känner sig kränkt, tar jag bort kommentaren. ;)

Men jag ville bara skriva, vad jag tycker.. Det är ju endå ett reptilforum ? :)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Att klanka ner och vara negativ tillför inte diskussionen något. 
Diskutera istället förslag på vad man kan göra för de personer som enbart vill se terrariedjur, filterfunktioner m.m.

Det är tillåtet att ladda upp bilder på annat än terrariedjur. Det finns heller ingen begränsning om hur många bilder man får ladda upp.

347
310
panterophis:

anders kan det vara en idé att skapa en mapp som heter typ pälsdjur och lägga in så man kan tagga med vetenskapliga namn ex. Felis catus

49
1
spiidi:

eller byta namn på sidan

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

panterophis, ja, jag har funderat på detta. (Just för katt och hund, så att dessa automatiskt kan "räknas bort").

spiidi, det där var väl ändå en onödig kommentar. Du har en avatar-bild på pärl-djur. Det ser inte jag som några problem, och det betyder ju inte att sidan borde byta namn till "pärldjur.se".

429
254
JACLAR123:

Kan man inte ha "Senaste bilder på övrigt" Där man kan kolla, om man är mer intresserad! :) Där det kan vara fiskar,pälsdjur eller jobb och fritid! Ja ni fattar pricipen! 

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

JACLAR123, det är ett alternativ. Men alla bilder markeras inte rätt. (Alla bilder på terrariedjur taggas inte med art bland annat.)

Så då blir det antingen att man riskerar att missa en hel del relevanta bilder, alternativt att man lyckas se ett par orelevanta bilder när man kollar under senast.

Med andra ord finns det inget 100% alternativ, utan att göra själva uppladdningen krångligare.

Dock kan en filtreringsfunktion som nämnts lite tidigare i tråden, där man kan se t.ex. alla senaste bilder som taggats med orm-arter, (eller annan djurgrupp) vara användbar.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 8
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild