Bilder på jyckar och krakar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 8

66
1
Felix:

skitlöjlig denna tråden , Jag menar spelar roll om man lägger upp bilder på annat? alla som är medlemmar är ju i grund o botten i reptil hobbyn. Herregud. man läser ju på albumet vad det innehåller EX .. o det finns en kategori för övrigt. så vafan xD bläddra förbi dessa bilder ni inte gillar helt enkelt.

593
551
Redfoot:

Då kanske du skulle göra som du uppmanar oss att göra, nämligen bläddra förbi, eller???

66
1
Felix:

haha , Redfoot. vrf inte gå med i ngt annat reptilforum då? om det stör så mkt. jag kan väl hålla med en till viss del att det är till för reptiler osv. men inte fan stör jag mig på det :)

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:

Felix: Tror han syftade på det faktum att du påpekade tråden som skitlöjlig, inte huruvida du ser på uppladdning utav fotografier utanför ämnet, så att säga. :)

66
1
Felix:

Tråden handlar ju om fotografier så antog att det var om det också :P

733
297
markusbabs:

Men varför lägger folk upp bilder på Sean banan och Tyra banks? Det har ingenting med denna ida att göra.  Sidan heter väll ändå terraiedjur.se 

Någon enstaka bild är väll OK. Men jag brukar kolla igenom senast uppladdade bilder och det har enligt mig blivit för mycket pälsdjur och icke terrarie relaterade bilder där.

429
254
JACLAR123:

Jag kan tycka att man kan lägga ut 1 eller 2 bilder på sina andra djur också! Men som alla andra säger, behöver man inte lägga in massor med bilder, som inte hör till Terrariedjur!

Jag tycker också att det är lite jobbigt med samma djur i olicka vinklar! Trött....

953
1840
peter54:

Något större problem kan det ju inte vara. Jag kan inte minnas att jag sett en enda bild vare sig på häst eller hund här, men jag tittar nog bara i mapparna och då väljer jag art.

Oavsett orsaken bakom uppladdning av bilderna som inte visar terrariedjur, tycker jag att det är en rätt fånig detalj att bråka och bli osams över.

444
153
jpson67:

Ilandsproblem, tittar bara på sånt som intresserar mig :)

1244
472
leedragon:

stör mig på de men samtidigt  känns det löjligt att störra sig på sånt, som sagt detär bara att kolla bort

Logga in för att posta i forumet
Sida av 8
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild