Ingen som har sköldpaddor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

Medlem i SmHF
143
128
PinupZombie:

Ja får väl se! Antingen tröttnar jag på vattnet och pumpar och grejer inom en månad eller så blir jag av med ett finger inom två månader och tröttnar av den anledningen säkert ;)

333
97
leolina:

Här har vi en grek och tre leoparder :) Härliga krabater allihopa :)

4
0
annama:

Jag har en reeves och är helt såld. Jätteroligt husdjur. Hade nog nån föreställning om att det skulle vara som att ha fiskar men lite mer jobb. Men åtminstone min reeves är väldigt sällskaplig och vill upp ur akvariet och umgås.

593
551
Redfoot:

Ingen sköldpadda vill umgås med en människa, däremot så vill dom ha mat och förknippar människan med mat.

17
1
lilleulv:

Jag fick min första landsköldpadda - en grekisk - i början av femtiotalet - så tala om ålder. Är just blivit 68.

Jag har 3 Malaclemys terrapin, 3 Chinemys reevesi, 1 Sternotherus ornatus, 1 Sternotherus carinatus och

1 Pelodiscus sinensis. Då jag inte har möjlikhet att ha landsköldpaddor utomhus, har jag istället 2 st. Kinixys  homeanus. Det roliga med dem är, att de kun knapt äter grönt (lite gurka och lite champignoner) annurlunda fart blir det på ätande, når där var annan dag serveras kattmåt från dos.

Undrar någon övef ordställning eller stavfel, så är jag alltså en dansk import.

hälsning

Tonny

Medlem i GHF
64
31
Swereptiles:

Ingen som har mjukskalssköldpaddor? Är lite sugen på några sådana.

59
8
glamwarrior:

Jag har en lädersköldpadda min samling

17
1
lilleulv:

En Pelodiscus sinensis är en mjuksköldpadda

3
0
StarshadowsReptile:
Jag har en reeves otroligt fina reptiler

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Under fliken "kända arter" kan man se vilka användare på sidan som har vilka arter, ett tips om trådskaparen ville se vilka som har sköldpaddor samt vilka arter användarna på terrariedjur.se har. 

www.terrariedjur.se/?page=info&sub=species

Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild