Trasigt lås på terrariet

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

23
1
Langstrumpan:
Inte ett terrariebygge, men terrarierelaterat! Vi har fått lite akuta problem då låset på dotterns terrarium gått sönder. Det är ett Exo Terra där låset bara hänger och ena glaset går inte att öppna och det andra går inte att stänga. Nu har vi knutit ett snöre runt hela burken så att ingen rymmer. Någon som vet om det går att laga? Köpa reservdelar? Tips mottages tacksamt!

119
137
Spikedreptiles:
Langstrumpan skrev:
Inte ett terrariebygge, men terrarierelaterat! Vi har fått lite akuta problem då låset på dotterns terrarium gått sönder. Det är ett Exo Terra där låset bara hänger och ena glaset går inte att öppna och det andra går inte att stänga. Nu har vi knutit ett snöre runt hela burken så att ingen rymmer. Någon som vet om det går att laga? Köpa reservdelar? Tips mottages tacksamt!

går att köpa nytt lås på cyberzoo. om ni inte vet det redan så kan man komma åt insidan av låset genom att bort plast listen på insidan.

23
1
Langstrumpan:
Ah! Nej, det visste jag inte! Skall jag undersöka och se om jag kan lista ut hur man gör. :) Nytt lås är beställt nu också. Tack!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild