Terrariebyggarnas terrarier?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Buddy3:
Hej,

Jag funderar på att köpa ett terrarium från terrariebyggarna. Jag tänkte köpa ett repti-pro terrarium 120x50x50. Tanken är att skaffa en majsorm.

ni som har ett sådant vad är era tankar kring det? Jag funderar på om kanten nedtill är för hög. Så man har svårt att se ormen.

 Tack på förhand

5
0
deerspine:
Hej :D

Mitt terrarium från terrariebyggarna är jättebra, det är 200x60x60 tror jag om jag kommer ihåg rätt med lite modifikationer, har haft det i 2 snart 3 år nu och inget konstigt har hänt alls, tål fuktigheten galant! Bara lite fult på baksidan efter vattnet torkat men lätt att torka bort.

Det med nedre kanten, den är inte så jättehög om man inte har terrariet på ett ställe så man har svårt att se över kanten, annars kan man ju bara fylla på med substrat till glas kanten (det ska jag göra när jag ska göra egengjord bakgrund), då kan den ju gräva ganska rejält också!

Jag tycker det är ett jättebra företag, min orm trivs bra o jag är nöjd, kommer köpa därifrån igen :)
Det enda negativa jag har var när det hade kommit fram så var träet lite sönder på undersidan, någon skrapa typ men det har varit chill.

Lycka till :D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild