Varning! Arcadia Halogen Heat Lamp sprack!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

5443
4171
Tropfrog:
NellyNiklas skrev:

Jag har samma upplevelse med Arcadia och deras produkter och kvalitet. 

Hmm, TS har precis varit tydlig med att kvalité har inte med saken att göra. Det är orelevant och får honom på krigsstigen.

Mvh
Magnus 

Medlem i SHF
74
94
Fafnerian:
Jag har haft återkommande problem med Arcadias E27 värmelampor. De slutar fungera inom en vecka varje gång jag köpt. Andra värmelampor med samma Watt håller i flera månader i samma sockel.

197
227
Imori:
Fafnerian skrev:
Jag har haft återkommande problem med Arcadias E27 värmelampor. De slutar fungera inom en vecka varje gång jag köpt. Andra värmelampor med samma Watt håller i flera månader i samma sockel.

Okay! Är det nån speciell typ av deras värmelampor du haft dessa problem med eller är det både Halogen, DHP, etc.?

Medlem i SkHF
88
53
Kenneth58:
Fafnerian skrev:

Månader är väl inte särskilt lång tid, har haft mina i snart 3 år. 150w+100w+75w+50w Arcadia inga problem.
150+100w är där dimmer till.

Däremot Exo terra lampor har dålig livslängd.

31
19
Graptemys:
Imori skrev:

Okay! Är det nån speciell typ av deras värmelampor du haft dessa problem med eller är det både Halogen, DHP, etc.?

Jag har haft problem med Arcadias halogenlampor som gick sönder efter ca en vecka. Men det kunde härledas till en specifik batch. Har andra lampor från Arcadia som fungerat länge utan problem. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild