Bra svenska youtube-kanaler om ormar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

33
27
ReptileNerds:
Jonas_ skrev:

Spännande! Jag tycker absolut ni ska göra verklighet av dom planerna :) 

Jag har själv funderat ett par år på att göra kortare videos med information om olika arter, problemet är främst att jag inte har någon som vill filma :D 

Awesome we should talk one day.
Maybe we can some see your collection on day, this swedish Reptile communtiy  should work more together to become better! 

Reptile Nerds Skaraborg
Facebook: Reptile Nerds Skaraborg
www.reptilenerds.com

375
251
Doxster:
ReptileNerds skrev:

Maybe we can some see your collection on day, this swedish Reptile communtiy  should work more together to become better! 

Reptile Nerds Skaraborg
www.reptilenerds.com

Bara av nyfikenhet, varför skriver du/ni på engelska när ni är baserade i Skaraborg? :)

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

ReptileNerds skrev:

Reptile Nerds Skaraborg
www.reptilenerds.com

Det skulle vara fantastiskt roligt att samarbeta med Reptile Nerds Skaraborg! Vi kan absolut prata ihop oss framöver och ge folket vad dom vill ha haha. 

33
27
ReptileNerds:
[quote=Doxster]

Bara av nyfikenhet, varför skriver du/ni på engelska när ni är baserade i Skaraborg? :)[/quote

I'm American,  I have had this grupp as a small group  of friends, and a facebook page.t  we have grown over the past 2 years and are moving forward to starting an offical  club. We are based in Skaraborg but have people from all over the world watching, we are trying just to make a good contact base for people, and make it a non judgementel group that is not  based on selling animals, but helping people with them, long term goals would be to have basic  edcuation programs for people who want more  hands on experience.   but thats if everything works .... things move slowly, and we are just fine with that.

Jag kan Svenska är Bara lazy  =)  Brukar är här under SnakeDude69, men de finns många andra Nörder här med.

Reptile Nerds Skaraborg
www.reptilenerds.com

544
425
Gibblo:
reptilicus_ skrev:
Jag har precis upptäckt "Viperkeeper", & jag måste säga att han är verkligen skicklig att hantera giftormar med tanke på hans egna "storlek". Någon som sett videon där han tampas med en Svart Mamba?
www.youtube.com/watch?v=1fAko2RoAJg

Ja vid 18.52 hade kunnat skicka honom till kistan kan jag säga. Tycker det är skrämmande att så många tycker att sådana här personer är häftiga och duktiga.

Hoppas att han får sin läxa riktigt jävla ordentligt en dag. Trevlig helg.

309
38
reptilicus_:
Gibblo skrev:

Ja vid 18.52 hade kunnat skicka honom till kistan kan jag säga. Tycker det är skrämmande att så många tycker att sådana här personer är häftiga och duktiga.

Hoppas att han får sin läxa riktigt jävla ordentligt en dag. Trevlig helg.

lol. Ja, jag kan själv ingenting om ormhantering (särskillt giftormar), men många både här & på youtube tycks ha samma inställning emot honom

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Doxster skrev:

Stativ för tusan! ;)

Jag förstod nästan den skulle komma haha :D Sanningen är väl mer såhär: Jag är för snål för en egen filmkamera av kvalitet och spenderar hellre tusenlapparna på ormar ;) 

375
251
Doxster:
Jonas_ skrev:

Jag förstod nästan den skulle komma haha :D Sanningen är väl mer såhär: Jag är för snål för en egen filmkamera av kvalitet och spenderar hellre tusenlapparna på ormar ;) 

Rimligare ;-)

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

Finns ett helt gäng med videor här på terrariedjur om du inte redan kollat in dem :)

En del av dem är på svenska, bla några som visar olika svenska mässor.

21
2
reptiking:
Finns en tjej på YouTube som kallar sig medinaitherandomthingy hon inriktar sig på majsormar 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild