Hittade terrarium men inte hylla

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

124
17
Vincentc:

124
17
Vincentc:
det bara 5cm längd saknar

210
109
Norrby89:

Vincentc skrev:
det bara 5cm längd saknar

till å börja med så saknas det 10cm inte 5cm och det är bredd och inte längd... (verkar som att halva hobbyn inte klarar av detta å ber om ursäkt om du tar illa upp, börjar bara bli så otroligt trött på en sån enkel sak)

Med det sagt så måste det vara exakta mått? annars har jula hyllor med måtten B150xH180xD60 cm för 700kr, aning ragnliga under montering men när dom väl är byggda så är dom väldigt stabila även om dom inte är dom snyggaste. Dessa går även att montera med halva höjden så man istället för en hög får två som är hälften så höga.

Sen finns även denna 
www.byggmax.se/lagerhylla-med-arbetsb%C3%A4nk-p259209

men då hamnar det större terrariet en bit ner men om det inte gör något så är det nog bland det närmaste du kommer hitta nytt i butik. alternativt är såklart att leta på fb beroende på vart du bor dvs.

124
17
Vincentc:
Norrby89 skrev:

till å börja med så saknas det 10cm inte 5cm och det är bredd och inte längd...

Med det sagt så måste det vara exakta mått? annars har jula hyllor med måtten B150xH180xD60 cm för 700kr, aning ragnliga under montering men när dom väl är byggda så är dom väldigt stabila även om dom inte är dom snyggaste. Dessa går även att montera med halva höjden så man istället för en hög får två som är hälften så höga.

Sen finns även denna 
www.byggmax.se/lagerhylla-med-arbetsb%C3%A4nk-p259209

men då hamnar det större terrariet en bit ner men om det inte gör något så är det nog bland det närmaste du kommer hitta nytt i butik. alternativt är såklart att leta på fb beroende på vart du bor dvs.

ok, tack  det ser ut mer prisvärda

210
109
Norrby89:
Vincentc skrev:

ok, tack  det ser ut mer prisvärda

ja jag kör dom själv i garaget (dom från jula) och har betyderligt tyngre grejer på dom än terrarium. Och hade utan tvekan kört likadana inne till djuren om dom va aningen bredare.

124
17
Vincentc:
Norrby89 skrev:

ja jag kör dom själv i garaget (dom från jula) och har betyderligt tyngre grejer på dom än terrarium. Och hade utan tvekan kört likadana inne till djuren om dom va aningen bredare.

Kållade nys i Jula de två som bra en har blivit slut i lager,en har slutat producera

210
109
Norrby89:
Vincentc skrev:

Kållade nys i Jula de två som bra en har blivit slut i lager,en har slutat producera

www.jula.se/catalog/bygg-och-farg/forvaring/forvaringshyllor-lador/forvaringshyllor/forvaringshylla-012810/

Denna är det jag menar, bara slut på lager står inget om utgående. (vilket det däremot gör på deras stålställning. 

124
17
Vincentc:
Norrby89 skrev:

www.jula.se/catalog/bygg-och-farg/forvaring/forvaringshyllor-lador/forvaringshyllor/forvaringshylla-012810/

Denna är det jag menar, bara slut på lager står inget om utgående. (vilket det däremot gör på deras stålställning. 

de har ser ut också bra är utgående

210
109
Norrby89:

Vincentc skrev:

de har ser ut också bra är utgående

Mm men som sagt inte den jag syftade på men om inte annat finns den nya som ersatt den där i lager

www.jula.se/catalog/bygg-och-farg/forvaring/forvaringshyllor-lador/forvaringshyllor/forvaringshylla-014169/

men då börjar det komma upp i pris igen istället och är extremt mycket större än vad du är i behov av.

124
17
Vincentc:
Norrby89 skrev:

Mm men som sagt inte den jag syftade på men om inte annat finns den nya som ersatt den där i lager

www.jula.se/catalog/bygg-och-farg/forvaring/forvaringshyllor-lador/forvaringshyllor/forvaringshylla-014169/

men då börjar det komma upp i pris igen istället och är extremt mycket större än vad du är i behov av.

det bara en kommentar sa mycket dåliga än förra
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild