Komodo djurbutik

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

28
6
SamuelS:
Dilless skrev:

Aldrig haft några problem med honom, och han tar väl hand om djuren och kunder. Han tar även in djur från folk som r ex den där silkyn som du nämnde, som han räddade livet på då den var undernärda och sjuk.
 Har själv varit i hans butik när du har kommit och frågat om en drös med råd och hjälp ?
Tänk lite innan du ba skriver ut om folk, eller fråga dem själv varför de går i terrariet tillsammans eller varför silkyn (som är en rent genetiskt sätt keff morf) ser sjuk ut?

Det var för ett tag sen men men, jag kanske bara har haft otur 

25
20
Dilless:
SamuelS skrev:

Det var för ett tag sen men men, jag kanske bara har haft otur 

Det var max 10månader sen? Skitsamma jag tror du förstår vart jag vill komma. Du är ung och ny i hobbyn, skapa vänner istället för det motsatta är ett råd bara ! :) 

28
6
SamuelS:
Dilless skrev:

Det var max 10månader sen? Skitsamma jag tror du förstår vart jag vill komma. Du är ung och ny i hobbyn, skapa vänner istället för det motsatta är ett råd bara ! :) 

Jag förstår det var bara så att jag försökte hjälpa till och få svar på några frågor 

1245
473
leedragon:
SamuelS skrev:

Jag förstår det var bara så att jag försökte hjälpa till och få svar på några frågor 

Varför då startar du en tråd om denna och inte ställer du frågorna direkt till butikens personal? DEt varkar som det har blivit en trend att hänga ut butiker och personal nuförtiden.

6
5
Joakim86:
Har inget mer än gott att säga om butik och ägare. Han tar in misskötta djur som i många fall skulle ha avlivats, men får en andra chans till att bli friska och leva vidare.
Och varför frågar man inte ägaren om man har funderingar? Ägaren är inte på något sätt omöjlig att ha att göra med, snarare tvärtom.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild