Sånt här gör mig så ledsen.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

269
60
Jonas:

jag är där och fiskar just nu. och jag var där igår också och såg gubben när jag vadade runt. såg inte en enda exotisk orm:P såg dock lite snok och 1 huggorm troligtvis såg han dom 3 snokarna vid ena vassen och tagit 1 öl för mycket

276
119
Maqea:

LOL. Jag hoppas verkligen att det är så Jonas.

150
90
HameFall:

"Boaormar är inte giftiga, i stället kramar de ihjäl sina husdjur." Undra vad dom brukar ha för husdjur :o

953
1840
peter54:

Jag säger som dr Dängrot, "jag är skeptisk". Tänk på att det är Aftonbladet som har publicerat det här. De kan få en kapsejsad brädseglare i våtdräkt i Sthlms ström till en vithaj på jakt efter turister.

9
0
snakemaster:

Djurexperten Jonas Wahlström tror inte att det rör sig om några giftormar.

– Jag ser det som fullständigt otroligt. Inte ens jag skulle hinna identifiera ormarna som giftormar, säger Jonas Wahlström.

57
0
Batista123:

jag stör mig på mäniskor som gör så jag gillar inte att ha mina ormar i terrarium en så jag tar ut dom typ en timme om dan 

Medlem i SHF
25
55
Gylfen:

Haha lokaltidningen ringde mig & min vän direkt efter detta hade hänt.. Jag tror absolut inte på att detta har hänt, historien har ändrats i olika artiklar, han hade panik o stack där ifrån jättesnabbt, alla ormar är de mest klassiska giftormarna som han sedan skulle känna igen p.g.a Discovery. Det jag tror är att nån dumpat dedär "svarta sopsäckarna" , och då har ett par vattensnokar blivit skrämda o simmat iväg o i hans panik blev de plötsligt klassiska giftormar.

305
147
HenkePetersson:

Är själv ingen entusiast av racks, men det finns ju racks som är anpassade för olika ormar och storlekar. Personligen så tycker jag man ska ha sunt förnuft när man håller djur, växer din orm ur rack lådan den är i så flyttar man den till en större... De största racksen jag sett var i usa hos en uppfödare av bl.a Nätpyton där rack lådan var 2.20 m * 1.30m och 40 cm höga.. tro mig djuren hade gått om plats i dem.

Sen har jag sett folk som hållit fullvuxna tigrar i  terrarium med claostrofobiska mått EJ OK tycker jag

163
34
Danne:

Det hära med rack eller inte rack verkar vara en oändlig diskussion utan dess like. Personligen är jag väldigt positiv till rack, och jag använder det själv flitigt här hemma. Det är endast min lilla crested gecko som har ett terrarium, eftersom det är en arboreal art och "kräver" lite mera space.

590
365
SweBoa:
Skeptisk att det va några ormar i huvudtaget, tror där i mot att någon som o gillar ormar, och vill förgöra våren hobby, 8 ormar var av några va stora konstigt att man inte hitta någon, när det fins folk som springer på enstaka orm i en stor skog hmm.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild