Admins på sidan! Börjar tröttna nu!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7

43
8
twist3done:
vi ville nå fram till en redan etablerad sida , då vi igentligen inte har tid själva . med barn , jobb o djur allihopa , men vi har tröttnat o kör endå .. 
då vi inte kommer behöva betala så mycket för detta då servern redan står hos en av dessa personer . annonsering på sidan kommer va gratis för butiker/ föreningar (sponsra får man göra om man vill) . i köp o sälj kommer denna" krona " tas av både köpare och säljare , det går till hårdiskar mm till sidan . vi kommer även starta förening knuten till sidan där focus är barn och ungdom äldre människor givetvist välkommna dem med .. där resterna av kronan kommer gå till föreläsningar , utflykter i natur och djurparker som håller reptiler

tack igen för att alla tagit sig tid !!! skönt med respons , även fast jag känner att budskapet inte nått fram .. 

mvh tommie

43
8
twist3done:
om någon i eskilstuna trakten är sugen på att involvera sig i föreningen behövs folk till styrelsen !!!! 

43
8
twist3done:
i vissa fall vid utflykter kan voluntärer behövas oxå :)

43
8
twist3done:
Tropfrog skrev:
Hmm, ett budskap gick helt klart fram. De övriga budskapen i tråden verkar ha svårare att nå fram. Lycka till med din nya sida. Hobbyn mår bra av alla initiativ.

Mvh
Magnus  

va bra :) tackar!!
lite så kände vi oxå :)

mvh tommie

953
1840
peter54:
Jag vet inte vad jag ska säga om den här tråden. Oerhört dåligt språk i många inlägg och om problemet finns på alla köp-säljsidor så varför storma mot eventuella problem på just den här sajten? Det är ju knappast sajtens fel att folk som svarar på annonser inte är seriösa. Jag och flera med mig har försökt få folk att städa upp i köp-sälj, att ta bort inaktuella annonser till exempel, men om man inte följer annonseringen från dag till dag så är det svårt att kontakta alla som slarvar. Att hålla på med att kalla alla man inte gillar för retards, dvs efterblivna är knappast på sin plats nånstans i ett forum och jag känner mig benägen att radera hela den här tråden för att den inte tillför sajten nånting alls.

217
337
MartinJ:
peter54 skrev:
Jag vet inte vad jag ska säga om den här tråden. Oerhört dåligt språk i många inlägg och om problemet finns på alla köp-säljsidor så varför storma mot eventuella problem på just den här sajten? Det är ju knappast sajtens fel att folk som svarar på annonser inte är seriösa. Jag och flera med mig har försökt få folk att städa upp i köp-sälj, att ta bort inaktuella annonser till exempel, men om man inte följer annonseringen från dag till dag så är det svårt att kontakta alla som slarvar. Att hålla på med att kalla alla man inte gillar för retards, dvs efterblivna är knappast på sin plats nånstans i ett forum och jag känner mig benägen att radera hela den här tråden för att den inte tillför sajten nånting alls.

Jag röstar (utan att ha någon slags rösträtt i ämnet) för att behålla tråden, som ett exempel på total kollaps vad gäller både forumetikett, konversationsförmåga, och Köp/Sälj-förfarande.

43
8
twist3done:
inte min mening att använda fult språk o kalla folk för kanske inte så bra ordval sorry !! min bokstavskombination tar över ibland , om man får skylla på den:) 

ber om ursäkt för detta . men ville ta upp en fråga jag störde mig på 

men som en skänk från ovan så pricka en seriös in på första plats och djur blev sålt , det kändes fint :)

mvh tommie

1245
473
leedragon:
twist3done skrev:
inte min mening att använda fult språk o kalla folk för kanske inte så bra ordval sorry !! min bokstavskombination tar över ibland , om man får skylla på den:) 

ber om ursäkt för detta . men ville ta upp en fråga jag störde mig på 

men som en skänk från ovan så pricka en seriös in på första plats och djur blev sålt , det kändes fint :)

mvh tommie

Frustation kan ta över ibland. Det är inte min plats att säga det men om det vore så, är det lungt :)

43
8
twist3done:
leedragon skrev:

Frustation kan ta över ibland. Det är inte min plats att säga det men om det vore så, är det lungt :)

tack !!! inte ofta det händer men när det väl gör det ja du blir det sånna här saker upptagna !!! bägaren rinner över lixom !!!

44
36
Masala:
Masala skrev:

Ja, här läste jag en tråd och råkade visst trycka på "citera"... Det var inte meningen och hur mycket jag än trycker på radera så går det inte att ta bort heller. So sorry! Klantigt som fanken. 

Jag är ny på sidan och läser lite överallt för att bilda mig en uppfattning om vart jag hamnat, den här tråden var intressant i det hänseendet. Magnus - adm - imponerar på mig! Bra jobbat. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild