majsorm på rymmen..........

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

1
0
Wasser:

Hittade min orm upphängd i terrarietaket där den hade ringlat in emellan två plattor vid värmelampan. Leta igenom de ställen på terrrariet som inte är glas.. där brukar de hitta in ibland.

Medlem i SHF
32
2
Rosenrot:

Vår mjölksnok gömde sig under sängen (vi har lådor under sängen) och bakom ett högt skåp (typ garderob) där hon lyckats klämma sig in mellan väggen och skåpväggen. Lycka till med letandet och hoppas din orm kommer fram snart! (Båda gömställena var nära terrariet, dörren var ändå öppen till övr lägenheten)

67
3
donnie87:

Hur går det? Några spår efter rymlingen?

20
8
Ludvigelveberg:

ursäkta att jag inte har svarat å ett bra tag. 

tyvärr så är rymlingen leif ej hittad ännu :(  han har antragligen hittat ut vid det hgär laget :(

478
592
Rottenroth:

Tråkigt att höra!

Hoppas han dyker upp senare! 

218
47
asus:

när jag var mindre hade min mamma en snok.. (kommer inte ihåg exakt vad för sort). Den rymde ur sitt terrarium och var borta i 7 månader tills morsan hittade den i garderoben där den hade gått i dvala!så ge inte upp hoppet :)

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Det händer relativt ofta att ormar som kommer fram flera månader senare hittas i området där den rymde ifrån, så inte alls säkert den har tagit sig ut :)

163
34
Danne:

Mäkta svårhittad :/ Keep us posted !

20
8
Ludvigelveberg:

ormen är ej hittad och nu såhär efter 12 v så brfarar jag att han har slingrat sig till dem sälla jaktmarkerna. jag håller dock tummarna för att han lever och vill krypa fram snart.  vad tror ni han har för chanser att ha överlevt så här länge utan mat och vatten?

478
592
Rottenroth:

Ludvig min KP har klarat sig utan mat i 6 månader nu, trots allt jag erbjudit henne så oroa dig inte matmässigt asså. :P

Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild