Paludarium för vattenagam

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i GHF
3149
1761
EmanuelKarl:
Fuffesnuff skrev:

Det borde ju fungera egentligen men andra brukar göra en i plywood och sen smeta på poly någonting som finns på biltema. Då ska det bli vattentätt tror jag.

Fungerar säkert.

Medlem i SHF
4045
5096
Jonas_:
Fuffesnuff skrev:

Jag fattar inte hur folk har plats för så stora terrarium? Ja menar då måste man ju ha ett helt rum bara för den.

Det stavas prioriteringar :-) klart man har plats, om man verkligen vill. 

Folk har ju plats med soffa, säng, matbord, möbler och andra oviktiga saker i sina hem :-) mycket av den ytan kan fyllas med djur av olika slag. Ett exempel i sammanhanget, jag har plockat bort både tv, tv-bänk, barskåp osv för att få plats med ett mindre akvarium i vardagsrummet, 250*80*70. Det är ett ypperligt exempel på en prioritering... 

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
Fuffesnuff skrev:

Jag fattar inte hur folk har plats för så stora terrarium? Ja menar då måste man ju ha ett helt rum bara för den. Jag kommer maximalt att ha plats för en som är 200x70x110. Om det var så har jag svårt att tro att vattenagamer ens var nåt att ha för någon från första början. Speciellt med tanke på hur populära dem är.

Kan du inte erbjuda minsta tillåtna utrymmet för den så bör du nog kolla på någon annan reptil. =)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild