Leachieanus i Sverige

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

10
2
Graves:
Grande Terre (Mainland)

Goro
Poindimié
Yaté
Mt. Humboldt
Mt. Koghis

Insular Geckos (Offshore)

Isle of Pines
Bayonnaise (Isle C)
Brosse (Isle D)
Moro (Isle E)
Nuu Ana (Isle G)
Nuu Ami (Isle H)
Duu Ana (Isle I)
Caanawa (Isle K)

12
8
Flipper:
Graves skrev:
Grande Terre (Mainland)

Goro
Poindimié
Yaté
Mt. Humboldt
Mt. Koghis

Insular Geckos (Offshore)

Isle of Pines
Bayonnaise (Isle C)
Brosse (Isle D)
Moro (Isle E)
Nuu Ana (Isle G)
Nuu Ami (Isle H)
Duu Ana (Isle I)
Caanawa (Isle K)

Ja man kan inte hålla alla i skallen.. 
Sen om du köper leachi och lyckas avla på dom och du har papper på dina djur. Så finns det vissa tomtar här på denna sidan som vill härstammnings intyg 2-3 led bakåt i ledet som kan vara helt omöjligt att få fram. Då vill dom inte handla trots dom vet vad det är och vart det kommer från..

10
2
Graves:
Flipper skrev:

Sen om du köper leachi och lyckas avla på dom och du har papper på dina djur. Så finns det vissa tomtar här på denna sidan som vill härstammnings intyg 2-3 led bakåt i ledet som kan vara helt omöjligt att få fram. Då vill dom inte handla trots dom vet vad det är och vart det kommer från..

Flipper skrev:

Ja jag har förstått att de är känsligt av olika anledningar. Då lär dom i princip handla av nån erkännd som t.ex philippe för att få ro i själen.

12
8
Flipper:
Graves skrev:

Ja jag har förstått att de är känsligt av olika anledningar. Då lär dom i princip handla av nån erkännd som t.ex philippe för att få ro i själen.

Ja nåt åt det hållet.. :)

12
8
Flipper:
Flipper skrev:

Ja nåt åt det hållet.. :)

Som nu tex har jag sett att det kommer röda leachi. Så nu har tyskarna och amerikanarna börjat att färgmorpha leachon. Varför kan dom låta bli och låta djuren få vara som skapades. Visst är det snyggt med färg. Men inte på det sättet som det görs på 

10
2
Graves:
Flipper skrev:

Som nu tex har jag sett att det kommer röda leachi. Så nu har tyskarna och amerikanarna börjat att färgmorpha leachon. Varför kan dom låta bli och låta djuren få vara som skapades. Visst är det snyggt med färg. Men inte på det sättet som det görs på 

Ja jag tycker lika, antar att de är monster pengar som lockar men ”rena lokaliteter” är inte kaffepengar dom heller.   Så jag är väldigt interesserad hur de ser ut i sverige. Om de är mycket mixat eller om folk försökt bevara ursprunget

12
8
Flipper:
Graves skrev:

Ja jag tycker lika, antar att de är monster pengar som lockar men ”rena lokaliteter” är inte kaffepengar dom heller.   Så jag är väldigt interesserad hur de ser ut i sverige. Om de är mycket mixat eller om folk försökt bevara ursprunget

Mina leachi är så vitt vad jag vet inte parade med Island. Och inte min kompis heller..
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild