Hur länge klarar sig en orm själv?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

93
72
RainbowVess:
Om du har vattnet på värmemattan så ökas temperaturen i vattnet varpå bakterier och annat smått o gott kan bildas! Någon dag håller det sig fräscht men byt så ofta som möjligt. :)

306
101
thatreptileguy:
RainbowVess skrev:
Om du har vattnet på värmemattan så ökas temperaturen i vattnet varpå bakterier och annat smått o gott kan bildas! Någon dag håller det sig fräscht men byt så ofta som möjligt. :)

Ok ska börja byta så ofta jag kan, men gör detta något när man åker iväg i två dagar?

412
419
Hadara:
Den vattenskålen är så liten så den kommer dunsta bort direkt över en värmekälla :) 

306
101
thatreptileguy:
Hadara skrev:
Den vattenskålen är så liten så den kommer dunsta bort direkt över en värmekälla :) 

Är det dåligt eller bra (fattade inte :P) 

306
101
thatreptileguy:
Fick upp fuktigheten bra.

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
thatreptileguy skrev:

Är det dåligt eller bra (fattade inte :P) 

Det innebär att vattnet snabbt kommer att försvinna vilket absolut inte är bra! 

306
101
thatreptileguy:
AlexGustavsson skrev:

Det innebär att vattnet snabbt kommer att försvinna vilket absolut inte är bra! 

Ok ska köpa större i så fall, köper på måndag. 

134
111
Potato:
till såna stora ormar räcker det att du har en plastlåda med några Liter i (inte med för hög kant) :) det har jag till min kungspyton :)

306
101
thatreptileguy:
Potato skrev:
till såna stora ormar räcker det att du har en plastlåda med några Liter i (inte med för hög kant) :) det har jag till min kungspyton :)

Ok

306
101
thatreptileguy:
thatreptileguy skrev:

Ok

Ska skaffa det.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild