Gissa arten

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 99

154
87
MaryJanee:
Poecilotheria regalis

Medlem i GHF
3136
1748
EmanuelKarl:
Rottenroth. På den här tråden ska det endast vara herptiler (Läs Anders första inlägg), jag har dock skapat en tråd som heter jissa krypet där man lägger upp bilder på ryggradslösa djur. Du får alltså byta bild.

306
101
thatreptileguy:
EmanuelKarl skrev:
Rottenroth. På den här tråden ska det endast vara herptiler (Läs Anders första inlägg), jag har dock skapat en tråd som heter jissa krypet där man lägger upp bilder på ryggradslösa djur. Du får alltså byta bild.

Jag tycker inte han behöver byta bild, eller? Låt någon gissa rätt först och sen så får den personen ta en bild på någon herptil. Det är vad jag tycker iallafall. 

185
27
Felefjonken:
Rottenroth skrev:

Gissa!

Läs första sidan det står bara reptiler och det är väl ingen reptil?

Jag tänkte precis skriva detta sen bytte jag sida och såg det här:

EmanuelKarl skrev:

185
27
Felefjonken:
thatreptileguy skrev:

Jag tycker inte han behöver byta bild, eller? Låt någon gissa rätt först och sen så får den personen ta en bild på någon herptil. Det är vad jag tycker iallafall. 

Nej vi med spindelfobi då? Och det är ju faktiskt en herptiltråd.

Medlem i GHF
3136
1748
EmanuelKarl:
thatreptileguy skrev:

jo, oavsett om rottenroth byter bild eller låter någon gissa rätt så ska iaf den som lägger upp nästa bild vata att det en bwrt är herptiler som gäller.

306
101
thatreptileguy:
EmanuelKarl skrev:

jo, oavsett om rottenroth byter bild eller låter någon gissa rätt så ska iaf den som lägger upp nästa bild vata att det en bwrt är herptiler som gäller.

Ja jag vet men jag tycker det är onödigt att byta bild när folk redan har börjat gissa. 

Medlem i GHF
3136
1748
EmanuelKarl:
thatreptileguy skrev:

Ja jag vet men jag tycker det är onödigt att byta bild när folk redan har börjat gissa. 

jo, visserligen är det så

306
101
thatreptileguy:
Felefjonken skrev:

Nej vi med spindelfobi då? Och det är ju faktiskt en herptiltråd.

Ja jag vet att det är en herptil tråd men missförstånd händer ju och jag tycker det är onödigt att byta bild när folk redan har börjat att gissa. Men sen så förstår jag inte vart fobier kom in, detta är trotsallt en terrariedjur sida och spindlar tillhör terrariedjur så om fobin är så stor att man inte kan se någon bild då och då så kommer det nog bli svårt :)

185
27
Felefjonken:
thatreptileguy skrev:
Men sen så förstår jag inte vart fobier kom in, detta är trotsallt en terrariedjur sida och spindlar tillhör terrariedjur så om fobin är så stor att man inte kan se någon bild då och då så kommer det nog bli svårt :)

Ja men om det här är en herptiltråd kanske man inte tror att man kommer att se spindelbilder på den här tråden.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 99
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild