Gissa arten

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 99

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Macrovipera lebetina?

953
1840
peter54:
Jag är helt rubank på detta, jag tycker att bilderna ofta är så dåliga att det ibland inte ens finns en chans att se att det är ett djur, det är bara att tråden finns här på terrariedjur som jag förstår det.

I och med att det inte heller är klickbara bilder som kan förstoras är det åtminstone för min del helt omöjligt.

Varför är den här leken lagd på en så svår nivå, vore det inte roligare om det fanns en liten chans att se vad det är?

Medlem i GHF
646
417
Jimmy:
Crotalus willardi

102
42
BioHazard_89:
Skallerorm?

478
592
Rottenroth:

peter54 skrev:
Jag är helt rubank på detta, jag tycker att bilderna ofta är så dåliga att det ibland inte ens finns en chans att se att det är ett djur, det är bara att tråden finns här på terrariedjur som jag förstår det.

I och med att det inte heller är klickbara bilder som kan förstoras är det åtminstone för min del helt omöjligt.

Varför är den här leken lagd på en så svår nivå, vore det inte roligare om det fanns en liten chans att se vad det är?

Syftar du på min bild?

Man ser färgen, man ser mönstret. Det räcker om du har koll på arten. Det är ingen vanlig art dock och automatiskt blir det då svårare.

Nej jag syftar inte på din bild, jag syftar på i stort sett alla bilder utom möjligen två av alla de bilder som postats i den här långa tråden, de två var istället alltför lätta att identifiera. Men det är väl, som jag sa tidigare, helt enkelt så att jag ser inte ens att det föreställer en del av ett djur.

478
592
Rottenroth:
Alla har fel fortfarande.
ddr:
Rottenroth skrev:
Alla har fel fortfarande.

nu får du nog ge en ledtråd...

478
592
Rottenroth:
Centralamerika :)

2052
780
psyjoh:
peter54 skrev:

Folk har ju gissat rätt hittills på bilderna...?

741
681
Binks:
Jag får slå till med Bothrops atrox
Logga in för att posta i forumet
Sida av 99
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild