Pyton borde äta upp pojken?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

88
72
gebon:
Burmeserna jagas på alla tänkbara sätt och antalen som fångas in årligen minskar, men tror inte de har en chans att få bort dem från everglades. Miljön passar dem som handsken och det är nog bara att fortsätta fånga in dem som går för att glädja allmänheten och gilla läget. Kanske går köpa lokalitetsdjur därifrån i framtiden, vem vet:) 

278
47
Boboo:
Jag tror som du gebon. 

74
13
larsson88:
 Ett lite längre klipp,  vet inte vad jag ska tro. Känns fejk men samtidigt kan det vara äkta. 

Medlem i GHF
3136
1742
EmanuelKarl:
Jag tycker absolut att detta är djurplågeri. Ta pojken t.ex, han kramar ormen så att den blir klämd. Och om ni tittar på det lite längre klippet så ser ni att dom tvåttar ormen. Ormar är inga "Levande gosedjur". Men jag är nästan säker på att ormen inte kommer att äta upp pojken. Även om det förekommer dödsfall så har det (nästan) alldrig hänt att ormen dödar för att äta människan eller för att retas utan för att människan stör ormen, detta gäller inte bara pyton och boaormar som dödar folk utan även giftormar som dödar folk för dom gör det inte detta "bara för att retas" eller för att "äta upp barnet/bebisen". Alla rykten om ormar är trams, Det är större risk att bli dödad av sin katt/hund än att bli dödad av en boa eller pyton (så vidare man inte stör ormen).
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild