Min ödla är rädd för mig

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

274
210
AndreasB:
Tyris skrev:
Hej!
Jag skaffade för en vecka sen två leopardgeckos. Båda är ungefär 7-8 år gamla. Den ena av dom är väldigt lugn och så, medan den andra blir jätterädd så fort jag ska ta på honom och ta upp honom. Tycker ni att jag ska låta honom vara utan att ta i honom?

Det är ingen leksak du har köpt.

1159
626
Temla:
AndreasB skrev:

Det är ingen leksak du har köpt.

För att spinna vidare på ordet leksak - tyvärr är det vad jag hört och sett rätt många föräldrar som köper reptiler som "leksaker" till sina barn. Mycket trist och rent djurplågeri. 

Därmet INTE sagt att trådskaparen är ett barn, för det vet jag ingenting om. Inte heller antyder jag att trådskaparen har sina djur som "leksaker" för det vet jag heller ingenting om. :)

353
317
panterophis:
Temla skrev:

För att spinna vidare på ordet leksak - tyvärr är det vad jag hört och sett rätt många föräldrar som köper reptiler som "leksaker" till sina barn. Mycket trist och rent djurplågeri. 

Därmet INTE sagt att trådskaparen är ett barn, för det vet jag ingenting om. Inte heller antyder jag att trådskaparen har sina djur som "leksaker" för det vet jag heller ingenting om. :)

Finns vuxna som också behandlar sina terrariedjur som leksaker
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild