Bilder på Boa constrictor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 22

141
109
stefan707:
Jag personligen gillar bilden, samtidigt som jag själv vet skillnaden på en kungsboa och regnbågsboa. Men tycker dock inte att en Epicrates cenchria hör ihop med boa constrictor och bör därför ej ligga i denna tråden då någon men mindre kunskap kan få för sig något helt annat. Då bör man isåfall ändra tråd namnet och även välkomna andra boa ormar. 
Hoppas ni förstår vart jag vill komma..

590
365
SweBoa:
stefan707 skrev:
Jag personligen gillar bilden, samtidigt som jag själv vet skillnaden på en kungsboa och regnbågsboa. Men tycker dock inte att en Epicrates cenchria hör ihop med boa constrictor och bör därför ej ligga i denna tråden då någon men mindre kunskap kan få för sig något helt annat. Då bör man isåfall ändra tråd namnet och även välkomna andra boa ormar. 
Hoppas ni förstår vart jag vill komma..

Ja du kanske har rätt trots allt. 

590
365
SweBoa:
RainbowVess skrev:

Hej skulle du vilja ta bort bilden, så håller vi trådens budskap 

93
72
RainbowVess:
SweBoa skrev:

Hej skulle du vilja ta bort bilden, så håller vi trådens budskap 

Absolut! 

Går det inte att ta bort via mobil versionen? 

Hittar ingen knapp för radera inlägg :o

74
23
Dempan242:

68
67
aajje:

1.0 Boa constrictor imperator, lokalitet hog island.

235
155
Brokensynapse:

Suris lät mig ta en bild idag innan fuktning av burken, denna snälla dam har lämnat 3 fina tänder i mitt finger vid ett tidigare tillfälle.

123
68
mallimalli:
Macke84 skrev:
Motley 1.0

Ååh du store vilken snygg orm! En sån färg hade jag kunnat tänka mig på nästa orm! 

Här är min nya, Azarel, som killen håller i: (Vet nån vilken färg han har/morf han är? Och om han är imperator eller constrictor?)

Bättre bilder ska tas heheh ;P

29
91
SorenP:

590
365
SweBoa:
mallimalli skrev:

Ååh du store vilken snygg orm! En sån färg hade jag kunnat tänka mig på nästa orm! 

Här är min nya, Azarel, som killen håller i: (Vet nån vilken färg han har/morf han är? Och om han är imperator eller constrictor?)

Bättre bilder ska tas heheh ;P

Ser ut som en motley
Logga in för att posta i forumet
Sida av 22
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild