Dra åt helvete va aktiv jag är!
Såhär kreativ har jag nog inte varit sedan jag var 10-12år och morsan sa åt mig
-De blir inge jävla Gröna Lund om du inte hjälper till hemma!Har nu varit så in i h-vete kreativ så jag t.o.m sågade fel.
Fast de var ju inte mitt fel utan de måste varit måttstockens som de var fel på för JAG gör då aldrig fel.
Här har jag då alltså varit till Biltema och inhandlat en super-ultra-special borr så jag kunde få ett hål på 20mm för att sätta in PVC rör i så jag har hål genom kommande bakgrund får kablar och annat cräp som ska in.
Kan även påpeka att detta är enda gången EVER som jag inte mätt upp utan jag tog mod till mig och borrade på bara helt enkelt.
Nästa foto föreställer alltså måttstockens fel som gjorde att jag sågade hålet lika stort som hela ventilationsgallret och inte lika stort som själva kanterna som sitter 1cm in både uppe och nere.
Detta kompenserade jag genom att svära (utan att överdriva) 788gånger.
Sen sågade jag ut en halvbra bit med min livsfarliga sticksåg och kom på vid 2 tillfällen att jag kanske inte skulle hålla fingrarna UNDER biten där jag snart skulle såga.
Biten var tyvärr inte så jävla stor så jag vart bra svettig och svor runt 20gånger till.
Jag vart ganska nöjd med resultatet och de kommer täckas över med silikon och torv senare så det inte kommer synas, men vetskapen om att jag sågade fel tackvare måttstockens krångliga funtion, kommer jaga mig för evigt och jag kommer alltid veta att bakom fasaden av silkon och torv ligger den och skrattar åt mig.
NU är iaf alla ventilationer på plats, PVC rören är ditsatta och silikonade.
Nu är de fan slutsågat och borrat på de hära projektet och nu ska de bara sättas in lampsockel, dras kabel och kabelkanal.
Anar att de kommer bli någon form av problem så jag sitter nu och googlar på nya svordomar jag kan dra.
PERKELE är en ganska bra.
Dyker de upp några frågor som : Hur i helvete tänkte han nu? eller Varför, VARFÖR gör han sådär?
Ja då är de bara fråga så ska jag försöka komma på hur jag tänkte.