Exoterra klippa?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

205
26
Strunten:

jävligt smart det med faktiskt! jag har en ide som jag fick nys om på youtube, silikona en plexiglas skiva i ett glasterra tex exoterra, sen en pump och du har en damm med rinnande vatten ;)

225
4
ia_:

Vatten verkar knepigt. Är faktiskt ganksa glad över att jag slipper mecka med sådant. ;)

Fördelen med ökenklimat! 

Hoppas man får se bilder sen om du drar igång något byggprojekt?!

205
26
Strunten:

var mkt för öken förut, men jag gillar att dona med sånt där, och har planer på Kungspyton och det var just ett kp boende som jag fick idén ifrån! :) riktigt kul! självfallet kommer det bilder!

225
4
ia_:

Då önskar jag lycka till och att du slipper läckage och otrevligheter. Och så väntar jag på bilder! =)

205
26
Strunten:

tackar :) absolut!

205
26
Strunten:

Hittade en sådan klippa idag! Men den kostade över 1000kr såp den får vänta lite. Bygget som jag skulle göra får vänta, då det vart en juvenil helt hastigt idag! men det ska genomflras :)

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

clas ohlson har sånna magneter du söker om du vill bygga själv, neodym-magnet heter dom där. Har tänkt att köpa ett par som tar 7kilo. 

Har redan köpt ett par mindre som jag tänkte sätta en fläkt i som ska va i ett terrarium

223
6
Susanne:

Hur gör man om man ska fästa en magnethylla på glas? Limmar magneten på glaset? Finns det glaslim som håller? 

Ursäkta, man jag är idiot på såna där saker!

Medlem i DHF
1083
778
Westman:

Glassilikon  :)

382
36
MariBarita:

Susanne* Denna är bra och billig www.clasohlson.com/se/Glassilikon-Casco/Pr349335000

Det är det som jag limmat upp min EpiWeb med =)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild