Epiweb - IIS

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

Bues det tar ett tag innan det kommer igång sen går det fort :) börjar ju närma sig ett år nu sen jag satte igång det. 

markus maila dusk och se vad han säger annars finns det ju kinesiska hemsidor som säljer led grejer billigt :) 

242
30
Blues:

Jo det tog ca 7mån på nanoröret tycker att det går lite snabbare på epiweben jag har bättre belysning där.

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

oj jävlar det kan man lugnt säga, var nog runt tre-fyra för mig i terrat men sen gick det fort, tyvärr fick jag rycka bort en växt här för ett tag sedan så ser lite tommt ut nu

242
30
Blues:

Snygga växter som jag har i terrat är Nepenthes o bromelia o dom håller fukt väldigt bra.

424
33
samthe0ne:

Vad har ni för tips om ett vivarium till 2 C. Ciliatus?  Ska ha en "massa" höga växter osv, men även mina 2 xaxim-paneler

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:

Blues ja lite olika bromelior har jag också, testade Nepenthes i en "växt" burk men var på tok för dålig ventilation så i stort set allt började möggla utom en som liknar en Pinguicula vulgaris. 

samthe0ne Några bromelior är ju tjusiga att ha, finns både epifyter och marklevande. 

Har precis köpt en monstera som jag ska testa hos min daggecko. Orkideer funkar också.

En Ficus pumila är ju en fin klätter växt som kan täcka bakgrunder osv rätt snyggt 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild