Insecta skrev:
Jo jag läste men tänkte om han ville förtydliga bättre haha. Tänker är väl bättre lägga pengar på stort terrarium och inredning växter etc för göra miljöer som dom ska vara i istället för behandlingar som är ganska onaturligt
Damkina har 2 stora terrarier fulla med växter och stenar, den ena använder hon som toalett och kan ta sig från den ena till den andra hur hon vill, så hon ligger aldrig nära sin egen avföring. Till och från får hon fräskt avlivade fåglar av olika sorter som jagköper till henne från en gård som ni kan få nr till om ni vill också köpa. På sommaren ska hon få ett eget växthus av glas på verandan där hon kan få rikligt med solljus och ordentligt med fukt som hon får med fuktmaskin, hur många ormar får den möjligheten? Damkina mår riktigt bra, jag ger henne det bästa jag kan. Hennes terrarier är fulla av smaragder, ametyst klustrar, draköga, rökkvarts etc... kan ladda upp bilder vid tillfälle. Jag ger Damkina det bästa jag kan och QX var något som jag tänkte på ordentligt innan jag tog steget.
Jag har gjort övningar i djurkommunikation och satt in mig i ämnet, inte för något annat än för att förstå henne så gott som möjligt och ge henne allt hon vill ha. Det har gett väldigt intressanta upplevelser hittills. Om man vill förstå hur ''alternativ medicin'' har motarbetats så måste man läsa lite historia, bl a hur Rockefeller familjen skapade den moderna läkemedelsbranschen, och den började med en häxjakt som fortfarande pågår.
Om vi nu ponerar att det är placebo, vilket jag inte tro det är helt och hållet, vad säger det då om vår förmåga att läka oss själva? funkar det inte isf åt andra hållet också? bara det att vi inte ser kopplingen i hur vi har gjort oss själva sjuka?
Lyssna på vad Sadguru säger om ormar, speciellt när han pratar om deras intelligens. Det enda som är viktigt är att Damkina får det bästa hon kan få, tänk er att ni bor inlåsta i ett rum för resten av livet och måste ligga bredvid er avföring tills någon kommer och lägger märke till det?
QX är kvantteknik, varför finns kvantdatorer isf? man kan få skador av elektromagnetiska frekvenser precis som man kan få läkning av det.
Jag bryr mig om vad som funkar och så som jag känner min orm och ser på henne så märker jag att hon mår bra av det, och det är allt som betyder något.