Stora skedvi naturgård, bra eller dåligt

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

705
378
Johnexotics:
JacSten skrev:
så kan det vara men när ser detta skit reagerar jag. För detta ska inte vara ett forum för människor att svåratmål andra. Naturgård har tagit emot djur från ägare med hjälpa av myndigheter i över 25år. Alltså djur som alla andra sålt, fött upp och på något annat sätt kännat pengar på. För det fakta. De har tagit hand om dessa djur. Sedan sitter några och smutskastar, pinsamt. Bra någon säger till hur j illa det är. Underbart att den kommer upp för då kanske några lär sig något och andra ser hur j fel det är. Jag har arbeta för myndigheten i flera år varit på palts och djur har kanon. Att sedan i flera forum sitter inskränkta människor och misskrediterar. inte ok.




Detta är ett forum för diskutera om allt inom hobbyn det gäller även zoo butiker andra djurgårdar som ingår i hobbyn. Driver man ett företag med djur får man vara beredd på folk reagerar starkt över djurhållning.  Och hur naturgård har hanterat detta via sociala medier där dom blockar folk som kommer med korrekta bevis på dålig djurhållning.  Bevisar ju bara hur oseriösa dom är.

Sen ska inte du kritisera hur andra skriver när du själv inte kan stava. Har även gått igenom denna gammla tråd igen och det är ingen som svartmåla naturgård. Du ska nog  sluta detta personligt och gå vidare med ditt liv :)

25
21
Charger:
Tack för en mycket underhållande tråd, som också tydligt visar på ett ställe som bör undvikas vid eventuell resa till Dalarna.

171
251
Akesson:
Den här tråden, underhållande som den må vara bör stängas.
Jag har svårt att se hur detta ska kunna gå vidare härifrån utan att reaktioner och agrument blir än mer överdrivna och oproportionerliga för att sedan sluta i smutskastningar i sin rätta mening....

5319
4078
Tropfrog:
Akesson skrev:
Den här tråden, underhållande som den må vara bör stängas.
Jag har svårt att se hur detta ska kunna gå vidare härifrån utan att reaktioner och agrument blir än mer överdrivna och oproportionerliga för att sedan sluta i smutskastningar i sin rätta mening....



Jag tycker nog att det skrivits saker som går att kalla för smutskastning i sin rätta mening redan. Däremot så anser jag inte att den bör stängas så som den utvecklats hitintills. Jag tror vi alla kan ta lite trolling. Det är ju ändå rätt så underhållande trolling. Och ingen annan än trollet själv tar skada av det, vilket ju är ett underbart exempel på karma. :).

Mvh
Magnus

171
251
Akesson:
Tropfrog skrev:



Jag tycker nog att det skrivits saker som går att kalla för smutskastning i sin rätta mening redan. Däremot så anser jag inte att den bör stängas så som den utvecklats hitintills. Jag tror vi alla kan ta lite trolling. Det är ju ändå rätt så underhållande trolling. Och ingen annan än trollet själv tar skada av det, vilket ju är ett underbart exempel på karma. :).

Mvh
Magnus


Vi har sett trådar spåra ur förr och det är sällan till aldrig något positivt. I värsta fall blir det som det blev på föregångaren till TD...

14
2
EgonTheBeardie:

Akesson skrev:


Vi har sett trådar spåra ur förr och det är sällan till aldrig något positivt. I värsta fall blir det som det blev på föregångaren till TD...



det är ju min tråd.. hur stänger jag den? Känner också att det går överstyr nu.


5319
4078
Tropfrog:
Akesson skrev:


Vi har sett trådar spåra ur förr och det är sällan till aldrig något positivt. I värsta fall blir det som det blev på föregångaren till TD...


Jo, men det blir inte bra att stänga trådar i förebyggande syfte. Det har inte spårat ut ännu. Om vi håller oss till reglerna så går det att hålla den öppen. Det är dessutom bra för hobbyn.

EgonTheBeardie skrev:

det är ju min tråd.. hur stänger jag den? Känner också att det går överstyr nu.



Användare kan inte stänga trådar. Moderatorn har koll på tråden och kommer att moderera och/eller stänga den om han finner det nödvändigt.

Mvh
Magnus
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild