Hur många är kvar idag?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

1
0
Wullwull:
Tror jag hetat wullwull på repti och crotalus och även här har nog hållit allt från fiskar,ödlor,spindlar,scorpioner,kramormar,och sist men inte minst giftormar.

Sålde i väg allt för ca 1 år sedan så för tillfället helt djurfri men suget börjar komma tillbaka så man vet aldrig????

första gången jag besöker detta forum på flera år. 

4
4
littlelunatic:
Hej på er.

F.d anv namn: littlelunatic
Riktigt namn: Patrick Callan
Kompisar: Myzqo, viktigpetter m.fl
Aktiv på repti: fr början till slut.
Huvudintresse: trädlevande huggormar

Jag la ned hobbyn strax efter finanskrisen. När det är dåliga tider så är det hobbyn som ryker först... Så har jag skaffat en massa barn också. Jag har lurkat utan inloggning ett längre tag nu och överväger att komma tillbaka till hobbyn. Insåg dock att jag inte längre har "referenser" så det kanske blir svårt hahaha!

Jag märkte att alla bekanta ansikten började försvinna i samma veva och har undrat var alla tog vägen, men jag antog att det mesta flyttade till Facebook. Nu vägrar jag att skaffa Facebook, men det är roligt att några av er finns här iaf. Hör av er om ni har Bothriechis spp. till salu ;)

2
1
JungleLash:
littlelunatic skrev:
Hej på er.

F.d anv namn: littlelunatic
Riktigt namn: Patrick Callan
Kompisar: Myzqo, viktigpetter m.fl
Aktiv på repti: fr början till slut.
Huvudintresse: trädlevande huggormar

Jag la ned hobbyn strax efter finanskrisen. När det är dåliga tider så är det hobbyn som ryker först... Så har jag skaffat en massa barn också. Jag har lurkat utan inloggning ett längre tag nu och överväger att komma tillbaka till hobbyn. Insåg dock att jag inte längre har "referenser" så det kanske blir svårt hahaha!

Jag märkte att alla bekanta ansikten började försvinna i samma veva och har undrat var alla tog vägen, men jag antog att det mesta flyttade till Facebook. Nu vägrar jag att skaffa Facebook, men det är roligt att några av er finns här iaf. Hör av er om ni har Bothriechis spp. till salu ;)

Gå med i din lokala förening :)

4
4
littlelunatic:
Lol, känns som jag hört det förr :)

Medlem i SkHF
17
56
viktigpetter:
littlelunatic skrev:
Lol, känns som jag hört det förr :)

Men vi hade rätt kul i SkHF, eller hur? 

Roligt att du vaknat till liv igen! Vi bor kvar och har också en hel bunt med barn nu. 31/8 är det sedvanlig herparfest med föredrag här. Skaffa barnvakt och kom förbi! 

4
4
littlelunatic:
viktigpetter skrev:

Men vi hade rätt kul i SkHF, eller hur? 

Absolut! Det bästa var ju studiebesök hemma hos er. Hur är det med Sara?

viktigpetter skrev:

Roligt att du vaknat till liv igen! Vi bor kvar och har också en hel bunt med barn nu. 31/8 är det sedvanlig herparfest med föredrag här. Skaffa barnvakt och kom förbi! 

Man vet aldrig.

1
2
Spindeln69:

Hej alla glada:)
haft en paus nu på ca 11 år , 
heter Jonas Åslev bor i Stockholm/salem , 
hade konto på Repti , crotalus mm kommer inte ihåg mitt nickname , ( tror jonte 81 ?! Eller spindeln som nu)
MEN  höll på med små skallror o huggormar , men insåg när barn nr2 kom att tiden inte riktigt räckte till så tog en paus.
saknar den tiden ibland som f...n och det är riktigt kul att mellersta grabben är reptil intresserad:) , alla ungar har varit intresserade , velat följa med ut o leta huggisar men tyvärr så när dom blivit äldre så är kompisar roligare än leta orm med farsan ????
men mellersta är fortfarande på o 
vi går på mässor mm och nu är det planer på att skaffa en strumpebandssnok, 

trevlig kväll,
mvh

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild