Zoogiganten i Lomma har brunnit ner

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SkHF
1043
1177
NellyNiklas:

Tråkiga nyheter i media idag. =(

omni.se/flera-djur-innebranda-efter-brand-i-skansk-zoobutik/a/MLppmo

Vänligen lämna personliga åsikter och spekulationer utanför forumet, då det händelsen är helt färsk och information kommer löpande.

Hur som haver. Sjukt tråkigt för alla djur och personal inblandade. 

mvh

Medlem i SkHF
1043
1177
NellyNiklas:

Det har spekulerats i media att branden startade i reptilavdelningen, men inget mer än så, än så länge. Med denna färska och tragiska händelse så vill jag uppmana alla att kanske kolla över er utrustning. 

expressen
www.expressen.se/kvallsposten/just-nu-brand-i-djurbutik-stor-insats/

mvh

5392
4133
Tropfrog:
Svårt att finna något positivt i det här. Men åtminstone skönt att polisen inte misstänker brott. Bra att se över sin el, finns en del farliga installationer inom hobbyn.

Jag lider med de drabbade, såväl människor som djur. Mycket tråkigt.

Mvh
Magnus 

274
210
AndreasB:
En butik jag besöker minst en gång i veckan. Mycket tragiskt detta.

Medlem i NHF
164
119
Draknastets_Reptiler:
Jättetråkigt för både djur och människor ????

83
68
LennieN:
Fick en chock när jag hörde vad som hänt, brukar handla där var och varannan vecka. Helt sjukt! Lider verkligen med alla i personalen, ägaren och framförallt djuren som brann inne. Vilken oerhörd tragedi! Zoogiganten Lomma var en av skånes bästa djuraffärer. Känns sjukt meningslöst när sånt här händer. :(

10
4
Pei:
Tropfrog skrev:
Svårt att finna något positivt i det här. Men åtminstone skönt att polisen inte misstänker brott. Bra att se över sin el, finns en del farliga installationer inom hobbyn.

Jag lider med de drabbade, såväl människor som djur. Mycket tråkigt.

Mvh
Magnus 

Va svarar du på egentligen (inget positivt) 

10
4
Pei:
Pei skrev:

Va svarar du på egentligen (inget positivt) 

Tropfrog skickar mig ett PM om att jag pga någon anledning gjort fel. Detta kan kollas ang admin hoppas jag.

10
4
Pei:
Pei skrev:

Tropfrog skickar mig ett PM om att jag pga någon anledning gjort fel. Detta kan kollas ang admin hoppas jag.

Vet att Magnus är ?  ? ? Lite fejk oxå. Hoppas att Anders kollar eller vet god jul o gott nytt år medlem sen starten.

Medlem i SkHF
1043
1177
NellyNiklas:

Ett tips om man vill stödja butikskedjan är att handla era varor/tillbehör etc i systerbutiken i Jägersro. Det ger mer än alla insamlingposter som dyker upp på andra sociala medieplatformar. 

Intervju med ägaren Daniel i TV4 nyhetssändning.
www.tv4.se/artikel/HnCmeMo775UeeAE77NiA7/zoobutiksaegaren-om-branden-en-tragedi-foer-mig-och-djuren

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild