Pytonormar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 86

163
34
Danne:

JimmyA, du verkar ha en hel drös med kungspyton. Jättekul att se (: 

107
96
jimmyA:

Tack :) jo dom är ett par st ... 

eftersom tråden stannade av så får jag väl bjuda på ännu en kp , har inga andra pythons :/ hehehe

" det är nog dags att uppdatera mina bilder på datorn, då ormarna har vuxit på bra "

"en liten butterbee"

21
1
Sebbeyz:

Vem är det man ska ta kontakt med om man är intresserad utav en kp? :)

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

En gammal bild på min kompis nätpyton i hennes på tok för lilla badbalja :) hon fick flytta till större terrarium med ordentliga badmöjligheter 7veckor efter bilden togs.

Sebbeyz: Brukar krylla av dom på köp & sälj sidor :)

107
96
jimmyA:

Sebbeyz : Kp s är ju inte direkt nån brist vara ;) 

om du inte är ute efter nån väldigt spec morph ?

Jonas_ : hur stor är den ?

21
1
Sebbeyz:

Har kollat runt och tycker verkligen den där morphen du har på bilden är cool. Men tänkte om det fanns någon som man vet som föder upp kps liksom ;)

107
96
jimmyA:

" alla " som födder upp Kp s lägger nog ut annonser på sina djur på olika köp å säljsidor så det är bara att hålla ögonen öppna men tyvärr är det kanska dåligt med små bebisar till salu just nu då dom flesta är precis i ägg / kläck stadiet, så du får nog vänta lite om det som finns inte duger ;)

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

På bilden var hon ca.150cm... Nu var det länge sen jag såg henne sist då kompisen som fortfarande har henne kvar har flyttat, men för 2år sen var hon runt 4meter och kraftig :)

Sebbeyz: Letar du runt lite så kommer du säkert hitta flera uppfödare av kp, väldigt vanlig på mässor & som jag nämde tidigare på diverse köp & sälj sidor överallt på internet :) Good luck!

21
1
Sebbeyz:

Okaj! Tack

107
96
jimmyA:

Ooo det är en stor python :) om man ändå klarade av att pyssla med så stora djur utan att offra livet , så skulle jag lätt vilja ha en hehehe

kan väl bjuda på en bebis bild på min Clown oxå nu när jag ändå är i farten.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 86
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild