Bilder och prat om grön trädpyton.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 83

94
21
jespercarlssoon:
Ni som har gtp är dom så aggresiv som alla säger eller går dom hantera utan att man blir smakprov? 

13
0
Twix:
Twix skrev:
Håller på och funderar på min första orm. Tycker GTP är riktigt coola och vill inreda ett högt vivarium i regnskogsliknande stil. 

Citerar mig själv för min telefon fick damp. Ni som har erfarenhet av denna orm, skulle ni säga att det är en dålig idé att ha en GTB som första orm? Funderar på att skaffa ett 115x60x90 och inreda med massa grenar osv. 

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
jespercarlssoon skrev:
Ni som har gtp är dom så aggresiv som alla säger eller går dom hantera utan att man blir smakprov? 

Mina bryr sej inte om mej om jag pillar i terrariet dagtid. Nattetid så smäller det i rutan när jag går förbi. Ha löstagbara grenar så slipper du att stressa ormen i onödan. Ska den ut av någon anledning så lyft ut hela grenen som ormen sitter på. Så gör jag iaf :)

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
volbeat skrev:

Mina bryr sej inte om mej om jag pillar i terrariet dagtid. Nattetid så smäller det i rutan när jag går förbi. Ha löstagbara grenar så slipper du att stressa ormen i onödan. Ska den ut av någon anledning så lyft ut hela grenen som ormen sitter på. Så gör jag iaf :)

12
3
PelleM:
jespercarlssoon skrev:

Min lilla som snart är ett år, är snäll som ett Lamm.

Medlem i GHF
236
384
jontenation:

13
5
JimWib:
denna skönheten hämtade jag idag :)

35
3
zator:
Tjena tänkte fråga om någon vet någon uppfödare i Sverige på gtp man kan kontakta är ute efter en eller flera honor till mina två hanar. Har en misool och en jayapura. 
Man kanske inte ska ställa frågan i den här tråden men letat på internet hur länge som helst hittar inge vettigt.
Tack på förhand 

Medlem i GHF
3134
1741
EmanuelKarl:
zator skrev:
Tjena tänkte fråga om någon vet någon uppfödare i Sverige på gtp man kan kontakta är ute efter en eller flera honor till mina två hanar. Har en misool och en jayapura. 
Man kanske inte ska ställa frågan i den här tråden men letat på internet hur länge som helst hittar inge vettigt.
Tack på förhand 

Lägg ut en köpes-annons här på sidan

35
3
zator:
EmanuelKarl skrev:

Lägg ut en köpes-annons här på sidan

Jo har gjort det med:)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 83
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild