Bilder och prat om grön trädpyton.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 83

55
24
Lindskog:

Inte en aning om han ha konto här. Annonsen är på repti. Patric heter han iallafall!

733
297
markusbabs:

aha, Kolla på sidan innan i denna tråd så kanske du ser :)

55
24
Lindskog:

Några halvkassa mobilbilder. Jag fick denna istället för den jag förbokade, vilket inte gör mig något då jag tycker denna var finare :)

Det är en ARG,väldigt arg biak tjej från -12.

Det skall i mer växter.. :)

733
297
markusbabs:

Fin orm och fin inredning. Jag måste också skaffa mig bromelior, skitsnygga. Men har du ingen solplats åt ormen? Kanske jag som inte ser den.

Och jag personligen skulle nog täcka för terrariets högra sida mot datorn så att ormen slipper se dina händer vid datorn. Kanske ett svart papper eller liknande :)

62
39
MagnusC:

Väldigt många fina gröna trädpyton i denna tråd. Tänkta jag kunde balansera upp den med några kort på mina caninusungar som jag tog idag. :)

733
297
markusbabs:

Dom börjar bli gröna nu :)

55
24
Lindskog:

Det är två lampor i exo terra toppen, en UV och på andra sidan är värmelampan.. :)

Vilket leder mig till nästa fråga. UV ljus eller inte?

Vissa verkar ha, andra säger att det inte behövs.

733
297
markusbabs:

Okej,

Inga ormar behöver UV ljus, men ormarna blir självklart finare med bra ljus. Så det skadar inte.

478
592
Rottenroth:

Jag har inte en enda UV lampa till mina 10 ormar och de mår perfekt utan! Det är överskattat deluxe.

62
39
MagnusC:

Jag har aldrig haft något UV till mina caninusar, och de fungerar umärkt. Däremot ger jag dem lite extra vitaminer i form av dogevit, ibland.

//Magnus

Logga in för att posta i forumet
Sida av 83
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild