Täta reglar i regnskogsterrarium!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

504
396
Crippa:
Jag ska ha akvariesilikon men endast i skarvarna =)

504
396
Crippa:
Ska åka och köpa Epotex akvarie och terrarielack imorgon! Blir bäst och smidigast, tack alla för hjälp o tips! =)

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Crippa skrev:

såg det ut ungefär såhär: www.epotex.se/epotex-webbutik/akvarie-och-terrarie

precis det jag använde. 

504
396
Crippa:
tenebrosa skrev:

precis det jag använde. 

Härligt! Får läsa på noga ;) de hade tyvärr stängt men öppnar igen den 2a så återkommer när jag testat det!

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Crippa skrev:

Härligt! Får läsa på noga ;) de hade tyvärr stängt men öppnar igen den 2a så återkommer när jag testat det!

Blanda ordentligt och följ anvisningarna så blir det toppen, tror man skulle måla 2-3 lager mellan ett visst antal timmar för att det skulle bli bäst resultat 

504
396
Crippa:
tenebrosa skrev:

Blanda ordentligt och följ anvisningarna så blir det toppen, tror man skulle måla 2-3 lager mellan ett visst antal timmar för att det skulle bli bäst resultat 

Kommer du ihåg hur stor burk du köpte och på ett ungefär hur mycket det räckte till?

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Crippa skrev:

Kommer du ihåg hur stor burk du köpte och på ett ungefär hur mycket det räckte till?

jag köpte flera små flaskor, och det mesta vart aldrig använd pga att jag gjode bakgrunder på annat sätt efter det :P 

504
396
Crippa:
tenebrosa skrev:

jag köpte flera små flaskor, och det mesta vart aldrig använd pga att jag gjode bakgrunder på annat sätt efter det :P 

Får dubbelkolla med dom. Låter ju lovande att det går att stoppa in djuren i terrariet dagen efter. Då kan man bygga nästa terrarium i vanlig plyfa istället och köra med akvarielack =)

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Crippa skrev:

Får dubbelkolla med dom. Låter ju lovande att det går att stoppa in djuren i terrariet dagen efter. Då kan man bygga nästa terrarium i vanlig plyfa istället och köra med akvarielack =)

det ska ju härda i 7 dagar? 

504
396
Crippa:
tenebrosa skrev:

det ska ju härda i 7 dagar? 

Är du säker på att det var det för akvarielack? Har läst att det ska gå att stoppa in djuren dagen efter men det kanske var en annan lack?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild