Fuktspärra reglar?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

741
681
Binks:
Anathawa skrev:
Bara skruvad formplyfa? Hur tätt skruvar du?

Förborra hålen med en mm borr så går skruven i lätt och chansen att de spricker är minimal.
Dra även en liten limsträng om du vill de.
Dra så tät du vill och känner för men på 1m skulle jag nog dra minst 8.
Köp silikon på Clas Ohlson som är för akvarium tex och dra sedan de på alla skarvar på insidan.
Ready to rock.

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Binks skrev:

Förborra hålen med en mm borr så går skruven i lätt och chansen att de spricker är minimal.
Dra även en liten limsträng om du vill de.
Dra så tät du vill och känner för men på 1m skulle jag nog dra minst 8.
Köp silikon på Clas Ohlson som är för akvarium tex och dra sedan de på alla skarvar på insidan.
Ready to rock.

Clas ohlsson har slutat med det bra glas silikonet :/ det dom har nu innehåller antimögel 

741
681
Binks:
Vad ska vi då köpa Roberto? Jag tror de är så Armaggedon börjar enligt den heliga boken.

2966
1648
Hoggaforfan:
Binks skrev:
Vad ska vi då köpa Roberto? Jag tror de är så Armaggedon börjar enligt den heliga boken.

Dana lim akvariesilikon
illbruck GS202 akvariesilikon

2966
1648
Hoggaforfan:
Lindskog skrev:
2500 långt 1200 högt & 700-1000mm djupt (osäker där) så jag behöver garanterat reglar..

Jag skulle rekommendera 700 så får du ut det genom dörren om det skulle behövas :-)

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Binks skrev:

jag har beställt två tuber transparent och två svart så ska se vad dom kommer kosta, är det bra pris så tar jag in fler

741
681
Binks:
tenebrosa skrev:

jag har beställt två tuber transparent och två svart så ska se vad dom kommer kosta, är det bra pris så tar jag in fler

NAJS! Langar-Lars är på G!

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Binks skrev:

NAJS! Langar-Lars är på G!

Haha dåre! 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild