Var köper man glidskenor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

590
365
SweBoa:
Bauhuse har två meters längder. Dock för 5mm 

120
60
xTheod:
Aquawarehouse.se

99
86
murbo:

Finns bla. här :-)

www.zooariet.se/reptiltillbehor/ovrig-utrustning/skjutglaslister
går inte att lägga i varukorgen just nu men maila eller ring Micke så kan han kanske lösa det ;-)

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
SweBoa skrev:
Bauhuse har två meters längder. Dock för 5mm 

jag har vart på bauhous i uddevalla. dom hade inte. och så har jag ringt bauhous igbg och dom hade inte heller.. det är 5mm skivor jag har så det hade ju varit perfekt...

Medlem i GHF
236
384
jontenation:
tack för alla tips. nu har jag några ställen och välja på :)

de är ju 5mmskivor jag har. glappar det mycket med 6mm lister? verkar ju inte vara vanligt med 5mm lister tyvärr :)

154
87
MaryJanee:
murbo skrev:
Finns bla. här :-)

www.zooariet.se/reptiltillbehor/ovrig-utrustning/skjutglaslister
går inte att lägga i varukorgen just nu men maila eller ring Micke så kan han kanske lösa det ;-)

Han skickar tyvärr inte lister utan då får man hämta i butik alt mötas upp på mässa eller dyl :) 

99
86
murbo:
MaryJanee skrev:

Han skickar tyvärr inte lister utan då får man hämta i butik alt mötas upp på mässa eller dyl :) 

Citat från hemsidan: "Gällande fraktaltenativ

Vid beställning av skjutglaslister 2m längder välj fraktaltenativ "Skjuglaslister 2m" vid kassan."

154
87
MaryJanee:
Från samma sida: OBS! Kan ej skickas pga längd!
Kan utan problem bokas till mässor samt hämtas!

Vilket som gäller vet jag inte riktigt, ska in till honom idag så kan fråga då ;) 

2966
1648
Hoggaforfan:
Det kan bli problem om man vill ha en hel längd (fraktkostnaden) men kan listerna delas på mitten så bör det vara lugnt.

590
365
SweBoa:
volbeat skrev:

jag har vart på bauhous i uddevalla. dom hade inte. och så har jag ringt bauhous igbg och dom hade inte heller.. det är 5mm skivor jag har så det hade ju varit perfekt...

I Norrköping har dom 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild