Diskussioner, frågor och svar om bönsyrsor.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 17

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
Nybrjare skrev:
Vi har en bönsyrsa som inte mår så bra. Om man måste-vad säger man- avliva den. Hur gör man på bästa schysstaste sätt då? Tacksam för snabbt svar..

På vilket sätt menar du inte mår bra. Du kan ju börja kolla med oss på forumet och posta en bild i denna tråden. Frysen funkar bra till leddjur.

5
2
Nybrjare:
Tack. Den ömsade häromdagen och det gick inte så bra. Den hade satt sig tokigt tror jag och verkade inte komma ur det gamla. Det är inte min bönsyrsa, jag är bara en nojig nybörjare i familjen som vill att allt går rätt till. Jag tror den är död men är inte säker. Då provar vi med frysen. Tack för svar. (Trodde jag raderat frågan på ena stället, hänger visst inte riktigt med på denna sida, sorry)

Medlem i GHF
3136
1743
EmanuelKarl:
Nybrjare skrev:
Tack. Den ömsade häromdagen och det gick inte så bra. Den hade satt sig tokigt tror jag och verkade inte komma ur det gamla. Det är inte min bönsyrsa, jag är bara en nojig nybörjare i familjen som vill att allt går rätt till. Jag tror den är död men är inte säker. Då provar vi med frysen. Tack för svar. (Trodde jag raderat frågan på ena stället, hänger visst inte riktigt med på denna sida, sorry)

Skicka en bild på den. Om den nästan är ute och trillat ner på golvet så kan du häga upp ömset i en klädnypa i något uppockner. Posta gärna en bild.

Som sagt va inte för snabb med frysen!

29
13
HeartbeatReptile:
Idolomantis diabolica måste vara en av mina favoriter, de ser så jäkla fräsiga ut. Har just nu bara en Creobroter urbanus. Hen är en L3 eller L4, är osäker exact vilken. Fick sina vingar i förra ömsningen. Jag vill utöka min ”samling”. 

459
138
Pakke:
När bönsyrsa strular med öms och OM den klarar sig, då repar den sig mycket bättre efter andra öms.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 17
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild