S&V teguburk

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

66
9
Panosz:
Hadara skrev:

Nä dom är 5800k och det är också jättebra och motsvarar dagsljus :) Jag hade hellre haft flera stycken långa. Det fanns olika längder på sidan. 

Oki tack tack 
hm har hittat dom hära så 4 st såna dom stora modelerna och fyra lysrör lampor som du länkte då det inte fanns armatur på lamportillallt sidan
www.biltema.se/sv/bygg/belysning-och-lampor/belysning-inomhus/lysrorsarmatur-t5-ip20-2000023794/

412
420
Hadara:

Panosz skrev:

Oki tack tack 
hm har hittat dom hära så 4 st såna dom stora modelerna och fyra lysrör lampor som du länkte då det inte fanns armatur på lamportillallt sidan
www.biltema.se/sv/bygg/belysning-och-lampor/belysning-inomhus/lysrorsarmatur-t5-ip20-2000023794/

Dom funkar säkert jättebra :) Jag köpte armatur på Jula, men dom på biltema är lika bra och ungefär samma pris :) 

66
9
Panosz:
Hadara skrev:

Dom funkar säkert jättebra :) Jag köpte armatur på Jula, men dom på biltema är lika bra och ungefär samma pris :) 

Har faktist inte kollat på jula hur funkar dom är du nöjd med den?

239
197
Danpss:
Panosz skrev:

Oki ska köra på T5 ist:).. 15cm lär väll räcka då för att ha möjlighet att dammsuga enkelt 

Beror på om du kör jänke dammsugare; ) nä men 15 lär räcka. Det bästa hade iof varit att montera på hjul så det går att flytta ännu enklare.

66
9
Panosz:
Danpss skrev:

Beror på om du kör jänke dammsugare; ) nä men 15 lär räcka. Det bästa hade iof varit att montera på hjul så det går att flytta ännu enklare.

Haha ne da , Nja kommer va svårt att ta sig bakom terrariet då jag har funderat att använda hela väggen i terrarie rummet

70
29
tobiias:
Panosz skrev:

Oki tack tack 

den du länka är ju en ip 20,, du skulle väl ha minst 44 eller helst 65 klassning =O  eller är det bara ja som inte kan el =)

66
9
Panosz:
tobiias skrev:

den du länka är ju en ip 20,, du skulle väl ha minst 44 eller helst 65 klassning =O  eller är det bara ja som inte kan el =)

Kan noll om el så det är mycket möjligt att jag länkte fel produkt dock tror jag ska köra på nån från jula ist då dom är fyrkantiga och inte avrundade som den 

70
29
tobiias:
Panosz skrev:

Kan noll om el så det är mycket möjligt att jag länkte fel produkt dock tror jag ska köra på nån från jula ist då dom är fyrkantiga och inte avrundade som den 

hehe kan inte så mycket om el men vore ju tråkigt om djuret fick en stöt eller något

66
9
Panosz:
tobiias skrev:

hehe kan inte så mycket om el men vore ju tråkigt om djuret fick en stöt eller något

Jo jo så klart dock ska jag inte montera dom då farsan är eltekniker, men vad är det för skillnad ? Vad är en ip20?

70
29
tobiias:
Panosz skrev:

Jo jo så klart dock ska jag inte montera dom då farsan är eltekniker, men vad är det för skillnad ? Vad är en ip20?

vad jag fatta så är det hur vattentåligt det är.. som ip 65 har jag för mig tål att blötläggas 44 är rätt bra fukttåligt. men ip 20 vet jag inte hur tåligt det är
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild