Tryckspruta

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

36
15
Ola88:

SwedishSnakeMaffia skrev:
Jag använder den här till mina djur

www.biltema.se/sv/Fritid/Tradgard/Tradgardsverktyg/Redskap/Tryckspruta-8-l-2000030844/


Kör på samma och funkar klockrent för mig.

375
251
Doxster:
ddr skrev:
shop.thordohlssonskemiska.se/gloria-510-tk-10-liter/133-0

Funkar klockrent!

En nackdel är att den är tung som fan och slangen är lite kort... Men man behöver inte pumpa upp den så ofta :-)



Har du på riktigt en kemikaliespruta för 3500:- för att spruta vatten i terrarierna? :o
ddr:

Doxster skrev:


Har du på riktigt en kemikaliespruta för 3500:- för att spruta vatten i terrarierna? :o


Japp, Köpte den av en kille här på terrariedjur.

Ledsnade på den jag hade där man behövde pumpa upp trycket var och varannan dag, Denna håller trycket upp till 6 bar, och den läcker inte :-)


375
251
Doxster:
ddr skrev:


Japp, Köpte den av en kille här på terrariedjur.

 

Ledsnade på den jag hade där man behövde pumpa upp trycket var och varannan dag, Denna håller trycket upp till 6 bar, och den läcker inte :-)



Det där är en hardcore investering, och en gnutta för mycket lathet, ja gillar't! ;-)
ddr:

Doxster skrev:


Det där är en hardcore investering, och en gnutta för mycket lathet, ja gillar't! ;-)


Flest prylar när han dör vinner, och när man ändå är igång är det ju lika bra att köpa kvalitet!

Känns som en sak man kan använda livet ut, samt att den ser snäppet bättre ut än de i plast (I mitt tycke i alla fall)

Dock är den inget rolig att tappa på foten när den är nyfylld fick jag erfara för ett par månader sedan.

Haltade en vecka efter den smällen ;-)


1
0
kristoffersvensson:
Hejsan! Inser att tråden är gammal men ville bara tipsa om www.trädgårdsprylar.se/ som har en flera olika typer av köpguider (även andra trädgårdstips).

5268
4022
Tropfrog:
Nyreggad och första inlägget med ett tips om en fantastisk webshop. Vi har sett det förr.

Kan du med handen på hjärtat säga att du inte har något med företaget att göra? Att det inte är smygreklam och att du bara är en hobbyist som oss andra som bara vill hjälpa andra hobbyister med tips om bra produkter?

Förresten....Hur många terrarium har du och vilka djur har du däri? Dukar alltid uppdatera din profil med dem så att artinventeringen blir mer korrekt.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild