Jag har bestämt mig för panterkameleont!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

19
6
Grefvinnan:
Tack för alla svar! Ska precis ringa till dom på herpers choise så kan ju lika gärna fråga rätt ut vart dom kommer ifrån :)

504
396
Crippa:
Jag skulle också köpa en som var svenskfödd. Håll koll på köp och sälj, brukar dyka upp en del fina här ibland!

504
396
Crippa:
Tror inte HC har svenskfödda men du kan ju höra med dom. Jag köpte en Yemen från dom tidigare som vart dålig efter några veckor och en morgon var livet slut för den lilla kameleonten. Tror att de flesta kommer från Hamm och där säljs de väldigt billigt och i mängder! 

278
47
Boboo:

zoltan pratar till mig som att han föder upp sina, väldigt viktigt att få fram tycker jag hur det ligger till...???

övrigt:

grenar hade jag inte tagit från svensk natur/skog, köpt de också . . .

69
56
Moong:
Kolla med zoltan, han föder upp...

Medlem i SHF
4046
5096
Jonas_:

Boboo skrev:

övrigt:

grenar hade jag inte tagit från svensk natur/skog, köpt de också . . .

Får man fråga varför? :) Jag har plockat inredning utifrån naturen under alla år jag haft reptiler, är säkert en smaksak men jag tycker den naturliga inredningen utifrån gör sig betydligt bättre i terrarierna än köpta tillverkade saker :)

Sen skulle det för mig ta emot nåt enormt att betala för saker som är gratis utomhus, även det är säkert en smaksak!

Jag plockar nästan allt i naturen, löv, stenar, pinnar, träd, stockar, rötter, stubbar, mossa osv osv... Sen att man får en dag utomhus i skogen är inget minus direkt :)

164
35
anders890:
Grefvinnan skrev:
Tack för alla svar! Ska precis ringa till dom på herpers choise så kan ju lika gärna fråga rätt ut vart dom kommer ifrån :)

HC har svenskfödda ungar inne nu.

417
249
KANDARBA:
benny69 skrev:

Billy här på td föder upp. ;)

??

19
6
Grefvinnan:
anders890 skrev:

HC har svenskfödda ungar inne nu.

jag pratade med magnus på hc och han hävdade iallafall att dom var 2.5 månad gamla och födda på universeum i göteborg

278
47
Boboo:

Naturen i sverige  , det är väll inte detsamma som norra och östra madagaskar?!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild