Måla terrariets glassidor?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

2966
1648
Hoggaforfan:
mallimalli skrev:
Heheh, jag hittade en till rolig video på djur i speglar som även innehöll lite kameleonter och agamer :P
www.youtube.com/watch?v=kG_QhttG6jo

Kan man inte måla färgen på utsidan av glaset då?

Nä då blir det som en spegel så det blir ännu värre än utan färg.

235
155
Brokensynapse:
Jag använde till mitt akvarium jag hade en gång i tiden en bakgrund där man fick med nåt medel man skulle ha på rutan för att fästa den, den torkade aldrig och motverkade spegeleffekten som ofta blir i akvarium, vet dock inte om det funkar i terrarium eftersom det inte är vatten i.

417
249
KANDARBA:
Brokensynapse skrev:
Jag använde till mitt akvarium jag hade en gång i tiden en bakgrund där man fick med nåt medel man skulle ha på rutan för att fästa den, den torkade aldrig och motverkade spegeleffekten som ofta blir i akvarium, vet dock inte om det funkar i terrarium eftersom det inte är vatten i.

Men om den inte torkar då dricker slickar väll reptilen i sig det.? Eller du menar att det skulle vara på utsidan, men inså fall blir det svårt att måla på ytan ;-) 
men rätta gärna mig om jag förstått det fel. 

235
155
Brokensynapse:
KANDARBA skrev:

Men om den inte torkar då dricker slickar väll reptilen i sig det.? Eller du menar att det skulle vara på utsidan, men inså fall blir det svårt att måla på ytan ;-) 
men rätta gärna mig om jag förstått det fel. 

Då det är anpassat för akvarium så tror jag det är gjort för att sitta på utsidan; )

Jag tipsa om plansch bakgrunden istället för att måla. 

417
249
KANDARBA:
Brokensynapse skrev:

Då det är anpassat för akvarium så tror jag det är gjort för att sitta på utsidan; )

Jag tipsa om plansch bakgrunden istället för att måla. 

Jaha då förstod jag det anorlunda ^^ 
Men vad kallas medlet du använde ? Mest för nyfikenhets skull

235
155
Brokensynapse:
KANDARBA skrev:

Jaha då förstod jag det anorlunda ^^ 
Men vad kallas medlet du använde ? Mest för nyfikenhets skull

Ingen aning, de va flera år sen. Testa Googla typ akvarie bakgrund + medel
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild