30x30x30

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

32
12
Emma:
Hej!
Jag har två tomma burkar på måtten 30x30x30 och undrar vad ni har för förslag på djur att stoppa i dom? Helst ödlor, och spindlar är tyvärr uteslutet här.
Nåt kul, inte alltför komplicerat. Har själv bara erfarenhet av pictusar, ögonfransar och leopardgeckosar. Förslag?

67
25
marann13:
Emma skrev:
Hej!
Jag har två tomma burkar på måtten 30x30x30 och undrar vad ni har för förslag på djur att stoppa i dom? Helst ödlor, och spindlar är tyvärr uteslutet här.
Nåt kul, inte alltför komplicerat. Har själv bara erfarenhet av pictusar, ögonfransar och leopardgeckosar. Förslag?

du skulle kunna ha en  Brachypelma smithi vad jag har hört är dom inte så svår köta

146
85
Lovet:
Finns massor av små roliga geckos :)

141
109
stefan707:
marann13 skrev:

du skulle kunna ha en  Brachypelma smithi vad jag har hört är dom inte så svår köta

Snacka om att inte läsa hela posten! :D

2966
1648
Hoggaforfan:
Jungfrugeckos eller någon anolis?

67
25
marann13:
stefan707 skrev:

Snacka om att inte läsa hela posten! :D

trodde de stod allt anat  är tyvärr uteslutet här

Medlem i SHF
4046
5096
Jonas_:

Jag personligen hade nog inte stoppat ner någon art ödla i ett så pass litet som 30x30 men det väljer man ju själv :) 

Spindlar och insekter lämpar sig för dessa storlekar, men då dom var uteslutna kan jag tyvärr inte komma med nåt tips ;)

32
12
Emma:
Jungfrugeckos ska jag garanterat fundera på, annars får jag väl vänta och se om jag behöver platsen åt en framtida leopardgeckojuvenil eller nåt, kanske ;)

194
165
JoakimLundgren:
Spirostreptus gregorius. 

278
47
Boboo:

Ngn form av mindre pilgift?,

1:
Pilgiftgroda
Ranitomeya variabilis ca 1,5cm, tror jag skulle funka första åren?!

2:
eller Pilgiftgroda Ranitomeya fantastica (varadero) ca 1,5cm stor.

3:
groda som inte rör på sig mkt tänker mig Horngroda, första åren borde denna stlk passa aldeles perfekt.
(ung djur på ca 5-8cm

ni som har tomat groda, skulle det fungera? 

lycka till

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild