Lack - alternativ?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

375
251
Doxster:
Humi skrev:

Skulle du ha fuktiga skåp? Eller var det torra?

Någonstans i mitten, 50-60% luftfuktighet är tanken. Kommer försöka använda mig av fuktlådor istället. På vintermånaderna kommer det mest troligt bli lite sprayande ändå så klart.

230
185
Humi:
Doxster skrev:

Någonstans i mitten, 50-60% luftfuktighet är tanken. Kommer försöka använda mig av fuktlådor istället. På vintermånaderna kommer det mest troligt bli lite sprayande ändå så klart.

Jag hade fogat innan sista målningen, om du använder akrylfog vill säga :p 

375
251
Doxster:
Humi skrev:

Jag hade fogat innan sista målningen, om du använder akrylfog vill säga :p 

Hmm, har inte tid att åka iväg och köpa på mig akrylfog idag, och vill väldigt gärna få på andra strykningen idag. Blir det skit om jag följer min plan att foga efter målningen?

230
185
Humi:
Doxster skrev:

Hmm, har inte tid att åka iväg och köpa på mig akrylfog idag, och vill väldigt gärna få på andra strykningen idag. Blir det skit om jag följer min plan att foga efter målningen?

Absolut inte! Du kan foga eller köra silikon sist :) Inga problem :)

2966
1648
Hoggaforfan:
Nackdelen med akrylfog är att det spricker med åldern vilket silikon inte gör. Så båda har sina fördelar och nackdelar.
Det tar dock ett bra tag så jag tror de flesta terrarium är skrotade innan det blir ett problem :-P

375
251
Doxster:

Strykning nummer två på plats, nästa gång blir det definitivt en färgspruta....
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild