Någon intresserad av myror eller termiter?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9

62
13
jtermiteo:
Tror inte det blir enkelt då linus vill nog vara admin och kunna bestämma hur forumet ser ut.
Vi är ganska många i forumet men bara 4-6 är aktiva och vi har 639 användare vet att minst en användare är medlem här(jag) men jag tror att jag kan få in 2 till användare här kanske 3.

64
67
AntonTheLizard:
jtermiteo skrev:
Tror inte det blir enkelt då linus vill nog vara admin och kunna bestämma hur forumet ser ut.
Vi är ganska många i forumet men bara 4-6 är aktiva och vi har 639 användare vet att minst en användare är medlem här(jag) men jag tror att jag kan få in 2 till användare här kanske 3.

Jag är ju också medlem här.

62
13
jtermiteo:
ja juste glömde bort dig jag vet att 2 medlemmar är medlemma här från myrstaden.

64
67
AntonTheLizard:
jtermiteo skrev:
ja juste glömde bort dig jag vet att 2 medlemmar är medlemma här från myrstaden.

Hehehe ;)

62
13
jtermiteo:
www.antstore.net/forum/ är ett av de största forumen i världen med myror som ämne kika in där det är på tyska och engelska.

64
67
AntonTheLizard:
Nu har jag skaffat svartmyror :D

62
13
jtermiteo:
Roligt!!! Hoppas det går bra för dem. Du får gärna skriva en myrdagbok på myrstaden.

64
67
AntonTheLizard:
jtermiteo skrev:
Roligt!!! Hoppas det går bra för dem. Du får gärna skriva en myrdagbok på myrstaden.

Ja jag tänkte göra det.

62
13
jtermiteo:
Ok, vi har inte varit så aktiva på forumet nu så det blir kul med en ny tråd att läsa

62
13
jtermiteo:
Hur ser dem ut för vi har ganska många svarta myror
Du kan ha fått tag i Formica Fusca eller något
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild