Påsar under armarna?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
Du skrev att du hade mer än en leopardgecko du kanske skulle lägga upp några bilder på dem och skriva om deras terrarium och diet så man kan jämföra.

2052
780
psyjoh:
Fredrik89 skrev:

exoticpets.about.com/od/leopard-gecko/a/Leopard-Gecko-Armpits.htm

Tack så mkt. Intressant att läsa om. Ungefär samma som med skäggisars "armhålskuddar som jag misstänkte. 

109
14
Tyris:
Fredrik89 skrev:
Du skrev att du hade mer än en leopardgecko du kanske skulle lägga upp några bilder på dem och skriva om deras terrarium och diet så man kan jämföra.

Jag förstår imte vad du menar?

109
14
Tyris:
Fredrik89 skrev:

Jag tänkte på  att innan jag fick mina ödlor så hade de ingen fuktlåda på 6 år. De verkar må bra ändå. Nu har jag beställt en fuktlåda som jag hoppas kommer snart! 

På tal om något helt annat, någon som vet var man kan köpa en reptilhammock från sverige som har ett bra pris, och som inte kommer från USA? Kan man lägga upp en annons på den?

109
14
Tyris:
Så nu har fuktgrottan kommit ska bara få in den också. Någon som vet något var du köper reptilhamock??

2052
780
psyjoh:
Det är samma som vi har i sonens leoterrarie. Vi har en avklippt disktrasa i botten och det funkar kanon. Var noga med att byta den med jämna mellanrum och fukta nör du känner att den börjar bli torr.
Även bra med mossa i botten på den säger vissa men vår hane här hemma vägrar gå på mossa  hehe :)

109
14
Tyris:
Tyris skrev:

På tal om något helt annat, någon som vet var man kan köpa en reptilhammock från sverige som har ett bra pris, och som inte kommer från USA? Kan man lägga upp en annons på den?

Fortfarande↑↑

2052
780
psyjoh:
Vet inte vad du menar med en reptilhammock?
Ska ödlan gunga?
Vad är en reprilhammock?

155
39
kosinuss:
www.reptillagret.se/sv/nya-produkter-c-1293/repti-hammock-large-45-cm-p-28017
Her har du en reptil hammock,men slut i lager står det. Trixi har også hammocker men til små djur. Men någon svensk tilverkad ar det inte.

2052
780
psyjoh:
Ok där ser man. Ser farligt ut för djur med klor!?
Kanske lätt att fastna....?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild