Bakgrund och inredningsbygge

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

182
87
Mrjansson92:
Nu är terrariet klart och Bruno inflyttad =) här kommer bilder på hur det blev =)

Första bilden är på helheten =)
Andra är på gömstället på den högre delen som är svala sidan och vattenskålen =)
Tredje är på den lägre delen med gömställe som har värmematta under sig, på utsidan alltså =)

1690
798
fluffis:
Snyggt!
Var tog ormen vägen när den flyttade in? :)
Jag har själv inflyttning för en orm hemma hos mig ikväll. Jag är så nyfiken på att se hur han beter sig och var han lägger sig :)

182
87
Mrjansson92:
fluffis skrev:
Snyggt!
Var tog ormen vägen när den flyttade in? :)
Jag har själv inflyttning för en orm hemma hos mig ikväll. Jag är så nyfiken på att se hur han beter sig och var han lägger sig :)

först åkte han runt lite, sen in i det nedre gömstället, men tog inte lång tid innan han la sig i det övre och efter det har han så gott som bara legat i det övre =P provade att byta plats på dom för att se om det va just sälva gömstället han föredrog då han va så i sitt gamla terrarium, men va inte så i det här fallet =) men såg han ute en sväng igår kväll faktiskt =)

ja det är alltid lite kul att se vad dom gör vid inflyttning =)

1690
798
fluffis:
Mrjansson92 skrev:

först åkte han runt lite, sen in i det nedre gömstället, men tog inte lång tid innan han la sig i det övre och efter det har han så gott som bara legat i det övre =P provade att byta plats på dom för att se om det va just sälva gömstället han föredrog då han va så i sitt gamla terrarium, men va inte så i det här fallet =) men såg han ute en sväng igår kväll faktiskt =)

ja det är alltid lite kul att se vad dom gör vid inflyttning =)

Ahh :) Javisst är det kul att se vad de gör :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild