2000 x 90 x 700 mm

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7

182
87
Mrjansson92:
Hoggaforfan skrev:

Jupp :-P

toppen, då ska jag kolla på den då istället =) har tidigare bara använt biltemas våtrumsfärg för 149, men den finns bara i vit, vill ha mörka nyanser på insidan =)

Medlem i SHF
4045
5093
Jonas_:

sunglow87 skrev:

Fäste det med silikon sen satte jag nät i taket ska ha lysrörsarmatur där

Om det var en kungsboa du skulle ha däri? Då skulle jag ha satt några stift eller skruvat fast en liten träram runt nätet så den inte trycker sig ut :) Är en jäkla kraft i kramormarna! Säger det bara som ett tips, sen gör alla som dom tycker blir bäst :) Blev fint bygge, bra med hjul på dom!

590
365
SweBoa:
Det funkar, det är bara jag som vill ha extra fukt skydd

590
365
SweBoa:
Jonas_ skrev:

Om det var en kungsboa du skulle ha däri? Då skulle jag ha satt några stift eller skruvat fast en liten träram runt nätet så den inte trycker sig ut :) Är en jäkla kraft i kramormarna! Säger det bara som ett tips, sen gör alla som dom tycker blir bäst :) Blev fint bygge, bra med hjul på dom!

Det räker med silikon, hon är för fet för hållen 

590
365
SweBoa:
Jonas_ skrev:

Men i taket kanske jag måste sätta några stift :)

590
365
SweBoa:
Så här blev det med lyse :)

590
365
SweBoa:
Idag fick hon flytta in :) 

64
11
Tasmanen:
Shit vad bra det blev! :) :)
Alla verkar bygga med OSB, är det de bästa till billigast pris eller? Det oroar mig lite att det materialet lätt böjer sig men är det inte ett problem?

1686
795
fluffis:
Tasmanen skrev:
Alla verkar bygga med OSB, är det de bästa till billigast pris eller? Det oroar mig lite att det materialet lätt böjer sig men är det inte ett problem?

Böjer sig? Det har jag varken varit med om eller hört om. Tvärtom tycker jag det känns rätt så stumt men allting är ju relativt. Det är inte som glas :D

Medlem i SHF
4045
5093
Jonas_:

Tasmanen skrev:

Att OSB eller formplyfa böjer sig har inte jag heller varit med om nångång :) Jag har byggt en hel del burkar genom åren och aldrig stött på det problemet :P 

Vad menar du egentligen? Känns som vi missuppfattar dig :) För inte menar du väl att skivorna böjer sig när dom sitter på reglarna? 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 7
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild