Mniarogekko chahoua

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

25
2
thatguy:
Köpte fogger växter cgd mossa och en kristal grotta åt min lilla ödla

2
1
Galottia:
Ja
Temla skrev:

Har numera både en hane och en hona så jag har haft tankarna på att föda upp några OM det blir ägg. Mycket tack vare att det inte verkar vara så många som har den här arten plus att jag på senare tid börjat höra att folk vill ha. 

Ja, det vore verkligen roligt om fler försökte få ungar efter sina, då de flesta tycks ha par.

1159
626
Temla:
thatguy skrev:
Köpte fogger växter cgd mossa och en kristal grotta åt min lilla ödla

Jättebra. Har du fuktmätare så det inte blir för hög luftfuktighet? Jag har min fogger på timer så den går igång kortare stunder med jämna mellanrum. Men min fogger är till basilisken som ska ha mycket högre luftfuktighet än Chahoua. Tycker det räcker med att spraya deras terrarium morgon och kväll. :)  Så... kolla fukt med mätare så det inte går överstyr! 

25
2
thatguy:
Temla skrev:

Jättebra. Har du fuktmätare så det inte blir för hög luftfuktighet? Jag har min fogger på timer så den går igång kortare stunder med jämna mellanrum. Men min fogger är till basilisken som ska ha mycket högre luftfuktighet än Chahoua. Tycker det räcker med att spraya deras terrarium morgon och kväll. :)  Så... kolla fukt med mätare så det inte går överstyr! 

Ok ska göra det när jag köper mat till dom nästa gång
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild