Projekt bandvaran

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 11

2052
780
psyjoh:
TimR skrev:
Jasså då förstår jag! :) Lyckades hitta gråsuggorna hos en foderförsäljare, ska bara hitta hopprövarna nudå.

Bara att ta en liten burk/låda med fuktig torv eller jord och låta stå mörkt ett tag. Sen när du öppnar så ska du se att där är både hoppande och skuttande rövar, stjärtar och rumpor  ;)

2966
1648
Hoggaforfan:
TimR skrev:
Jasså då förstår jag! :) Lyckades hitta gråsuggorna hos en foderförsäljare, ska bara hitta hopprövarna nudå.

Dessa säljer:

www.terrariedjur.se/?page=user&user=Pelle

www.terrariedjur.se/?page=user&user=Banderad

12
5
TimR:
psyjoh skrev:

Bara att ta en liten burk/låda med fuktig torv eller jord och låta stå mörkt ett tag. Sen när du öppnar så ska du se att där är både hoppande och skuttande rövar, stjärtar och rumpor  ;)

Jasså? Det ska jag testa på direkten då! :)

Ledsen för att jag kapade tråden lite :P

2052
780
psyjoh:
TimR skrev:

Jasså? Det ska jag testa på direkten då! :)

Ledsen för att jag kapade tråden lite :P

Jag öppnade en stängd låda som stått en månad ungefär med fuktig torv och då var där fullt med hoppstjärtar. När jag la i torven i lådan så såg jag inte en enda. 

5
9
ante89:
Hur går det? :)

230
185
Humi:
ante89 skrev:
Hur går det? :)

Har gjort cirka 300 timmar i december så har inte hunnit så mycket. 

Men poolen är beställd och kommer efter nyår, sen blir det installation av den och lite mer små fix :)

120
62
neon:
Nyfiken hur går det?

230
185
Humi:
neon skrev:
Nyfiken hur går det?

Just nu står det still :/ Vi behövde ytan för att ställa fönster på :p 

Inte lila lätt att bygga ett terrarium när man håller på att renovera huset på samma gång :p

Men snart går det att byta som sista fönstren och då kär vi igen! :D

23
16
Unknown:
Hur går det??

230
185
Humi:

Unknown skrev:
Hur går det??

Just nu testar vi golvet med hur många fönster som kan stå där ;p
Väntar fortfarande på lite bättre väder för att kunna byta dom sista fönstrena (är lite bekväm). 

Men kan uppdatera med att jag har köpt pumpen till badbaljan, det blev en FX-6 :) 
Dock så uppstod problemet med att man måste ställa den där dom jävlarna inte kommer åt den :P 
Planen just nu är att ha den bakom vattenfallet om det är möjligt, annars får vi se hur vi kan lösa det hela. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 11
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild