Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

158
19
Johanon:

Nu har det av någo konstig anledning spårat ur 2 kvällar i rad på chatten, tråkigt när det blir så.

En Rapportera kanpp låter bra, men kanske även skulle vara bra med moderatorer just för att dela ut varningar osv i chat och forum. Och då kan jag själv anmäla mig som frivillig.

mvh

269
60
Jonas:

var lite därför jag la förslaget :P var in där en sec och vände.

158
19
Johanon:

en 50/50 avdelning hade varit trevligt för oss med spindlar 

158
19
Johanon:

en sak jag brainstormade var ex vilka som är online på chatten, ecempelvis som att på vissa forum kan man se vilka medlemmar som är inne på just den forumdelen just då.

Medlem i SHF
275
343
Jubari:

Tjena, sitter på jobbet och skulle precis lägga in en ny annons. Skulle vara väldigt skönt ifall det fanns typ en uppdatera knapp för annonserna så att de kommer på första sidan istället för att man ska behöva lägga in en helt ny annons. En tanke bara :)

269
60
Jonas:

dum ide jubari. eller isåfall lägg en 1 veckas delay på knappen annars kommer folk spamma den och kommer bara bli löjligt.

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Det kommer med största sannolikhet komma en "förnya"-knapp för annonser. Men som Jonas påpekar, så kommer det vara en tidsbegränsning, så att man inte kan förnya annonsen hela tiden.

91
8
Saraldor:

gillar vi

68
10
StaOlog:

Kan ju vara bra att kunna uppdatera om man vill till exempel sänka sitt pris på det man annonserar ut. =)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Det går att redigera sin annons i dagsläget, men vill man att den ska förnyas, får man vänta tills nästa uppdatering :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild